Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
berichtWat was jouw grappigste repliek op een forum?
Gepost door: Tommie49
Datum: 25/10/2016 17:44

Dag mensen,

Ik vraag mij af, wat was volgens jullie je grappigste repliek op een naar jou gerichte intimiderende post op een forum?

Als voorbeeld zal ik de naar mijn mening grappigste repliek van mijzelf even geven.

Laten we degene die naar mij die intimiderende opmerking maakte even Mister X noemen en niet zijn echte forumnaam op dat forum.

Mister x schrijft dus naar mij: Liever geen Tommie op dit forum dan 10 in de lucht.

Waarop ik antwoord: Liever één Mister X op dit forum dan de lucht van tien.

Die gast heeft mij sindsdien op dat forum op de negeerlijst gezet en ik heb nooit meer last van hem gehad.nogal blij

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2016 17:47 door Tommie49.
Wim swingt als een trein... berichtRe: Wat was jouw grappigste repliek op een forum?
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 26/10/2016 11:29

Nooit intimiderende opmerkingen gehad. Wel domme opmerkingen... grinnikend

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."
berichtRe: Wat was jouw grappigste repliek op een forum?
Gepost door: Da Vinci
Datum: 26/10/2016 13:17

Quote:
Tommie49

Dag mensen,

Ik vraag mij af, wat was volgens jullie je grappigste repliek op een naar jou gerichte intimiderende post op een forum?

Als voorbeeld zal ik de naar mijn mening grappigste repliek van mijzelf even geven.

Laten we degene die naar mij die intimiderende opmerking maakte even Mister X noemen en niet zijn echte forumnaam op dat forum.

Mister x schrijft dus naar mij: Liever geen Tommie op dit forum dan 10 in de lucht.

Waarop ik antwoord: Liever één Mister X op dit forum dan de lucht van tien.

Die gast heeft mij sindsdien op dat forum op de negeerlijst gezet en ik heb nooit meer last van hem gehad.nogal blij

Beter één in de hand dan da lucht van 10.... Ik krijg net een telefoontje uit de vorige eeuw met de vraag of ze hun grap terug mogen krijgen gek

Als deze verbastering nou echt je aller aller aller grappigste repliek ooit is, zou ik daar niet zo mee te koop lopen tong uit de mond grijns clownesk knipoog schouderophalend neekus

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 26/10/2016 13:31

Blijkbaar vind jij hem niet zo leuk en dat mag. Het is inderdaad een verbastering naar aanleiding van een verbastering.

Het had in elk geval wel het juiste effect. Zoals ik al zei, van die lijntrekker heb ik nooit meer last gehad.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 27/10/2016 07:32

Laat 't gaan Brad.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Da Vinci
Datum: 27/10/2016 10:26

Quote:
FUnkadelic

Laat 't gaan Brad.

Ja, alsjeblieft. Volg dit advies op.
En stop aub met mij via privéberichten voor van alles en nog wat uit te maken als ik iets typ wat je niet bevalt. Kinderachtig gedoe allemaal.

Sowieso.... een topic openen om hier te gaan vertellen hoe je op een ander forum spitsvondig uit de hoek bent gekomen.... Kom op zeg.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Wim swingt als een trein... berichtRe: Wat was jouw grappigste repliek op een forum?
Datum: 27/10/2016 11:23

I'm out...

Datum: 27/10/2016 13:33

Quote:
FUnkadelic

Laat 't gaan Brad.

Hoi man, maak je geen zorgen, alles goed met mij. Met jou ook hoop ik.biertje
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 29/10/2016 10:47

Quote:
"Da Vinci"

FUnkadelic
Laat 't gaan Brad.

Ja, alsjeblieft. Volg dit advies op.
En stop aub met mij via privéberichten voor van alles en nog wat uit te maken als ik iets typ wat je niet bevalt. Kinderachtig gedoe allemaal.

Je kan dit niet zeggen zonder screenshots wat is dit.
Gepost door: Maaike
Datum: 29/10/2016 12:54

Tommie, ik oordeel verder niet over wat op dat andere forum gebeurd is, maar vind het een beetje onzin om er constant aan te refereren. Je bent nu op een ander forum en het komt de sfeer niet ten goede.

Ik zit niet op dat andere forum, en was compleet onbevooroordeeld toen je hier kwam, door constant dat andere forum en de leden daarvan af te kraken geef je een erg negatief beeld van jezelf. Laat zien dat je een volwassen vent bent en hou er alstjeblieft over op.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/10/2016 12:55 door Maaike.
Gepost door: scrib
Datum: 29/10/2016 13:16

ik kan het niet beter verwoorden

--
Keep strumming Phil
Datum: 29/10/2016 21:14

Quote:
Maaike

Tommie, ik oordeel verder niet over wat op dat andere forum gebeurd is, maar vind het een beetje onzin om er constant aan te refereren. Je bent nu op een ander forum en het komt de sfeer niet ten goede.

Ik zit niet op dat andere forum, en was compleet onbevooroordeeld toen je hier kwam, door constant dat andere forum en de leden daarvan af te kraken geef je een erg negatief beeld van jezelf. Laat zien dat je een volwassen vent bent en hou er alstjeblieft over op.

Hoi Maaike, dit topic was ook niet bedoeld om dat forum af te kraken hoor. Sorry als het misschien zo over is gekomen. Ik ben overigens op wel meer fora actief of actief geweest, en niet alleen op gitaarfora.

En je hebt gelijk, het is niet de moeite waard om het nog over dat ene forum te hebben. Wat dit topic betreft was ik gewoon benieuwd naar leuke anekdotes van de leden hier, ongeacht waar het zich heeft afgespeeld.

Cheers
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 30/10/2016 14:18

Iedereen is hier een narcistische klootzak, daarom kunnen we het zo goed met elkaar vinden.
Moraalridders passen hier eenvoudigweg niet tussen.

Anders gezegd, dit hele forum bestaat uit "grappige" replieken

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Datum: 30/10/2016 14:36

Quote:
"Henkie (PC)"

Iedereen is hier een narcistische klootzak, daarom kunnen we het zo goed met elkaar vinden.

verwardbezorgd
Datum: 30/10/2016 22:04

Quote:
"Henkie (PC)"

Speak for yourself.

Datum: 31/10/2016 14:31

Quote:
"Henkie (PC)"

Ik ben het hier mee eens.
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 02/11/2016 21:50

flauwekul dit

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen