Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2
berichtWat is dit?
Gepost door: Tommie49
Datum: 04/09/2018 23:19

Ik kwam toevallig dit tegen. Wat is is hier allemaal gebeurd voordat ik hier kwam? Is dit nou typerend voor gitaarfora vraag ik mij af. Het moet toch overwegend erg naar volk zijn dat gitaarvolk.

Ik stop er mee ,meer dan waarschijnlijk tot jolijt van sommige leden.Ik wil helemaal niet zielig zitten doen maar, dit is voor mij geen aangename ervaring geweest.Het is best mogelijk dat ik niet zo goed overkwam met mijn schrijfwijze voor sommige mensen, dan nog hoef ik de beledigingen niet zomaar te aanvaarden.Mijn wens is deze mensen te ontmoeten die denken omdat ze al zo lang op dit forum lid zijn iedereen naar hun pijpen kunnen laten dansen ,maar zelf liever (pijpend dansen);
Joske

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/09/2018 23:20 door Tommie49.
berichtRe: Wat is dit?
Gepost door: Da Vinci
Datum: 05/09/2018 10:30

Dit forum bestaat sinds 1998. En een groot deel van het bestaan was het een stuk levendiger dan nu. Het antwoord op jouw vraag 'wat er allemaal gebeurd is', is nogal veelomvattend.

Daarnaast lijkt het me ook een vrij lastige exercitie om 20 jaar forumhistorie neer te pennen. In de praktijk zal je zien dat die kennis echt niet paraat is in de hoofden van de huidige actieve gebruikers waardoor er dermate veel passages zullen worden vergeten of slechts ten delen worden genoteerd dat je je terecht kan afvragen in hoeverre het geen dat je leest voldoende overeenkomt met de werkelijkheid om een volledig beeld te krijgen van 'wat er allemaal gebeurd is'.

Daarnaast is het ook wat overbodig. Alle informatie is, zoals je zelf reeds hebt gezien zo is op te merken uit bovenstaand bericht, nog gewoon inzichtelijk.

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 05/09/2018 12:52

Hetgeen ik lees in die quote, dat komt mij nogal bekend voor en dan weet jij wel waar ik het over heb. Ik vraag mij dan ook af of het niet kenmerkend is voor Nederlandse (gitaar)fora waar de neiging bestaat om kliekjes te vormen.
Nederland is tenslotte ook een kliekjesland.

Ik zit ook op een Engelstalig gitaarforum met weinig actieve leden en daar kom je dit niet tegen.
Datum: 05/09/2018 14:19

Ach, overal waar mensen samenkomen ontstaat wel eens wat onenigheid. Voetbalwedstrijden, kruistochten, oorlogen, echtscheidingen, de PVV. Lang niet alle gevallen worden veroorzaakt door leden van Nederlandse gitaarfora. Wellicht focus je je teveel op een aantal gemeenschappen en denk je daardoor een verband te zien dat er in werkelijkheid niet is... Ook een optie.

Kijk ik specifieke naar wat ik op fora heb gezien in het licht van de quote zijn er genoeg gevallen dan een niet door een gebrek aan zelfvertrouwen newbees die iedereen eens even komen vertellen hoe de wereld werkt en een beetje rond zich heen gaan lopen schofferen. Of waar newbees totaal verkeerd reageren op een running gag op een forum (ook hier; enige terughoudendheid kan dan geen kwaad voordat je iemand gaat uitkaffen voor een grap die je niet begrijpt). Dan wordt het natuurlijk snel ouwe jongens krentenbrood.

In de basis heeft dat natuurlijk niet zo veel met fora te maken. Als je vanavond als nieuweling een volle sportkantine binnenloopt en een grote bek op zet tegen iedereen die je pad kruist wordt het ook geen gezellige avond voor je. En als je het een dag later bij een andere sportclub probeert krijg je waarschijnlijk een soortgelijke ervaring. Terwijl als je jezelf netjes voorstelt, je wat interesse toont in de mensen om je heen en wat vragen stelt je best een geanimeerd gesprek kan hebben. En doe je dat een tijdje ga je ook de grappen snappen, integreer je in de groep en wordt je uitgenodigd voor de jaarlijkse barbecue.
De grap is overigens dat mensen die sociale vaardigheden in het echte leven meestal wel gebruiken maar op een forum je met enige regelmaat iemand ziet die zich vanaf de eerste post opstelt als iemand die in het echte leven weinig vrienden zou overhouden. En op het forum dan dus meestal ook niet.

Gepost door: Back
Datum: 05/09/2018 15:13

Da Vinci +1
Datum: 05/09/2018 21:35

@Da Vinci

Leuke uiteenzetting. Maar een bepaald figuur wiens naam lijkt op een bekend shag merk heeft eens toegegeven dat nieuwelingen op een bepaald forum gewoon voor de lol bestookt werden. Een ander figuur heeft laten blijken dat hij dat forum het liefst bevolkt ziet door een vriendenclubje waar hij toebehoort.

En wat betreft sportkantines of een café in een achterafbuurt moet ik je gelijk geven. Maar we hebben het hier over gitaarfora op het www die door auteurs van gitaarboeken worden aanbevolen. Daar moet iedereen naar toe kunnen zonder geschoffeerd te worden door een kliekje leden die er al lang zitten.

Overigens dat figuur met die naam die op een shagmerk lijkt heeft toegegeven dat ook bescheiden kwetsbare mensen op een misselijkmakende manier werden weggepest.

Weet je welke neiging er dan bij me opkomt? overgevend

Het is dan ook andersom. Een nieuweling wordt geschoffeerd omdat de kliek toevallig in een balorige bui is. En vindt jij het dan gek dat sommige van die nieuwelingen dan terug gaan slaan? Ik niet, ze hebben groot gelijk.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/09/2018 21:42 door Tommie49.
Datum: 06/09/2018 09:20

Wat is je punt nu eigenlijk?
Datum: 06/09/2018 10:55

Ben jij Brum? De geweldenaar op gitaar?

Mijn punt is wel duidelijk dacht ik. Ik snap nu wel waarom het hier helemaal uitgestorven is. Laat ik het zo zeggen, wanneer ik het op de fora waar dit is gebeurd en nog steeds gebeurt voor het zeggen zou hebben dan had ik consequent ingegrepen.

Ik weet dat het lastig is wanneer je met bepaalde mensen bevriend bent geraakt op meetings. Maar ik zou dan ook gewoon niet naar meetings gegaan zijn en had gewoon afstand gehouden.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/09/2018 10:57 door Tommie49.
Datum: 06/09/2018 13:45

Quote:
Tommie49
Ben jij Brum? De geweldenaar op gitaar?
Nee

Nog steeds gefrustreerd?
Datum: 06/09/2018 15:34

Ik zou niet weten waar ik gefrustreerd over zou moeten zijn. Zeker wanneer het om gitaarspelen gaat.

Nee, ik blijf mij verbazen over hoe andere mensen omgaan met hun frustraties en de manier waarop ze deze proberen te compenseren. Zoals in kliekverband proberen mensen weg te pesten op een forum door ze te schofferen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/09/2018 15:38 door Tommie49.
Gepost door: Purple John
Datum: 06/09/2018 20:40

Het zijn juist deze discussies die mensen af laat haken. Geneuzel op de vierkante millimeter en zoeken tot je een ons weegt om maar een discussie aan te zwengelen. Is op de meeste fora zo tegenwoordig. Lighten up zeg. Doe gewoon als ik. Ga gitaar spelen. Daar gaat het tenslotte om. En als j eeen echte muziekvraag hebt, stel die dan maar gewoon. En verder heeft Vincie natuurlijk gelijk. Maar dat is dan ook een vriendje van megrinnikend

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Datum: 07/09/2018 00:21

Daar geloof ik helemaal niets van. Er zijn gewoon mensen die een forumomgeving leuk vinden en die niet een forum opzoeken omdat ze weinig anders hebben. Wanneer ze dan geconfronteerd worden met bejaarde kleuters die het leuk vinden om met hun vriendjes nieuwelingen uit te proberen dan haken die nieuwelingen af.

He John, Vincent een vriendje van je? Nooit gedacht dat jij ook iemand was die zijn vriendjes onvoorwaardelijk de hand boven het hoofd houdt. Maar zowel gitaarspelen als op een forum van gedachten wisselen zijn in principe leuke bezigheden die je prima naast elkaar kunt doen, zolang je maar niet geconfronteerd wordt met gefrustreerde galbakken.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2018 00:26 door Tommie49.
Datum: 07/09/2018 11:11

Quote:
Back

Wat is je punt nu eigenlijk?

[...]

Nog steeds gefrustreerd?

Quote:
"Purple John"

zoeken tot je een ons weegt om maar een discussie aan te zwengelen. Is op de meeste fora zo tegenwoordig.

Dit is natuurlijk precies de vinger op de zere plek. Er wordt hier terug gekomen op een oude ruzie waarvan alle betrokkenen al lang niet meer actief zijn. Dat is op zichzelf natuurlijk al volkomen zinloos. Want afgezien van dat het natuurlijk geen enkel doel dient is het enige wat je zeker weet van een beerput open trekken dat het gaan stinken. Maar als volgt duurt het geen twee posts van TS voordat het over eigen negatieve ervaring ervaringen op een ander forum gaat.

Dat bevestigt mijn vermoede over de intrinsieke motivatie om het draadje te starten. Zelf even een bruggetje slaan naar het onderwerp waar je het over wil hebben. Mij is onrecht aangedaan en dat wil ik door jullie bevestigd hebben.
Een discussie aanzwengelen zoals John zegt. Eentje die maar een kant op kan gaan.

TS geeft me wel gelijk over het voorbeeld uit de sportkantine, maar kiest toch als relatief nieuw lid voor om beerputten open te trekken en om als volgt te klagen over dat het stinkt.

Het doet me denken aan Geert Wilders; Je organiseert een wedstrijd waarbij het doel is om een groep waarvan je roept dat ze gewelddadig zijn enorm te beledigen om daarna, als je bedreigt wordt, te zeggen "zie je wel".

Wie wind zaait, zal storm oogsten. Be carefull what you wish for. Self fulfilling prophecy. Take your pick...

Quote:
Tommie49

He John, Vincent een vriendje van je? Nooit gedacht dat jij ook iemand was die zijn vriendjes onvoorwaardelijk de hand boven het hoofd houdt. [...] zolang je maar niet geconfronteerd wordt met gefrustreerde galbakken.

Vriendschap is iets moois Tommie. Bijzonder welke connotaties jij er bij hebt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2018 11:34 door Da Vinci.
Datum: 07/09/2018 11:55

Nou wanneer je de openingspost goed leest dan zie je dat ik op een afscheidspost ben gestuit van iemand die hier nou niet bepaald fatsoenlijk is behandeld. Daarna lees ik reacties als, je kunt ook gewoon wegblijven zonder je nog even aan te stellen enz.

Ja dat doet mij inderdaad denken aan wat ik op sommige ander fora ook heb gezien. En ik vind dat jammer en vreemd. Nogmaals wanneer ik het op de desbetreffende fora het voor het zeggen had gehad dan had ik dat niet toegelaten.

Vriendschap is inderdaad in principe iets moois, maar wanneer vriendschap ontaardt in kliekgedrag dan wordt het gelijk een heel ander verhaal.

Overigens heb je gelijk wat kantines en café's betreft, dat je als nieuweling nu eenmaal kunt verwachten dat je om niets de vaste clientèle over je heen kunt krijgen. Die gelegenheden hebben een lokaal karakter.
Maar als kliekje op het www en ook nog op een site die in muziekboeken vermeldt staat een heikneuterige bekrompen dorpsmentaliteit tentoonspreiden, dat hoeft niemand zonder slag of stoot te accepteren.

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2018 12:04 door Tommie49.
Datum: 07/09/2018 12:09

Nog 'n keer dan: wat is nou je punt, wat wil je horen?
Zoals je zelf al aangeeft, heb jij het (gelukkig) niet voor het zeggen op de betreffende fora. Als jij je daar zo aan ergert, kom dan hier dan niet meer en start dan zelf een forum met gelijkgestemden (als je die tenminste kunt vinden).
Ik vind dit een beetje masochistisch gedrag.
Datum: 07/09/2018 12:09

@Da Vinci

En ga nou niet net doen alsof het altijd aan die nieuwelinge ligt. Sommige van die kliekgastjes op fora geven onbedoeld en soms eerlijk toe dat ze het wel lekker vinden mensen af te zeiken.
En dat doen ze natuurlijk vooral graag wanneer ze om één of andere reden dat vrij kunnen doen zonder dat het consequenties heeft, lekker moedig is dat.
Ik wil nog wel eens zien of ze nog zo moedig zijn wanneer ze in een neutrale omgeving één op één de strijd aan durven gaan. Dan lopen ze waarschijnlijk Jankend naar hun moeder.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2018 12:21 door Tommie49.
Datum: 07/09/2018 12:16

Quote:
Back

Nog 'n keer dan: wat is nou je punt, wat wil je horen?
Zoals je zelf al aangeeft, heb jij het (gelukkig) niet voor het zeggen op de betreffende fora. Als jij je daar zo aan ergert, kom dan hier dan niet meer en start dan zelf een forum met gelijkgestemden (als je die tenminste kunt vinden).
Ik vind dit een beetje masochistisch gedrag.
Is het nog niet duidelijk wat mijn punt is? Jij schijnt het geloof ik erg vreemd te vinden dat ik nogal geschokt en verbolgen ben over die afscheidspost en de reacties erop.

Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat ik het niet op die fora voor het zeggen heb. Dan wordt het zo een saai en deugdelijk forum nietwaar?

Overigens, op een openbare site op het www zou het er niet toe moeten doen of de mensen gelijkgestemd zijn. Net als op een groot winkelcentrum ook allerlei mensen rondlopen. En al die verschillende mensen moeten daar fatsoenlijk kunnnen verblijven zonder geschoffeerd te worden (door een kliekje van onaangepaste hangjongeren die dat winkelcentrum als hun territorium beschouwen bijvoorbeeld).

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2018 12:25 door Tommie49.
Datum: 07/09/2018 12:26

Quote:
Tommie49
....dat ik nogal geschokt en verbolgen ben over die afscheidspost en de reacties erop.

Ik heb er kennis van genomen.
Misschien nu tijd om op te houden met moraalridder te spelen; die rol past jou niet.
Datum: 07/09/2018 13:04

Quote:
Tommie49

Overigens heb je gelijk wat kantines en café's betreft, dat je als nieuweling nu eenmaal kunt verwachten dat je om niets de vaste clientèle over je heen kunt krijgen. Die gelegenheden hebben een lokaal karakter.

Het zit 'm niet zo zeer in het lokale karakter, maar meer omdat het een heel natuurlijke reactie is voor mensen (en overigens ook dieren) die zich in een veilige sociale omgeving bevinden die omgeving willen beschermen tegen invloeden van buitenaf.
Komt daar een rotte appel tussen zullen ze als groep optreden om die buiten te houden.

Het overkomt mij overigens nooit hoor, zowel in de horeca als bij cafe's. Vrij recent nog ben ik geswitcht van sportclub en werd na een paar avonden gevraagd of ik ook in hun team mee wilde doen aan een lokaal evenement dat geen verbinding met de sportclub heeft.
En op het forum waar jij aan refereert ben ik na jou lid geworden. Ik heb nooit problemen gehad moet kliekjesvorming of ongepast gedrag richting mij. Sterker nog, binnen afzienbare tijd benoemde jij mij als lid van de old boys club.

Quote:
Tommie49

Sommige van die kliekgastjes op fora geven onbedoeld en soms eerlijk toe dat ze het wel lekker vinden mensen af te zeiken.

Ik beken ook regelmatig schuld als de lampen 's nachts hebben aangestaan terwijl volgens mij toch echt m'n vrouw het laatst naar boven ging. Maargoed, ik kan iedere keer als ik vind dat ik gelijk heb wel een hoop stampij maken, maar het is niet per se zo dat er dan vaker geneukt wordt ofzo. Ik heb ondertussen aan aantal Philips Hue lampen gekocht en die gaan vanzelf uit 's nachts. Topspul.

Quote:
Tommie49

Ik wil nog wel eens zien of ze nog zo moedig zijn wanneer ze in een neutrale omgeving één op één de strijd aan durven gaan. Dan lopen ze waarschijnlijk Jankend naar hun moeder.

Geen idee. Ik ben niet geweldadig aangelegd dus ik vraag me dat soort dingen niet echt af ofzo. Ik kom gewoon op een forum voor de lol en niet om al dan niet met oude koeien ruzies uit te lokken en me dan voor te stellen hoe mijn tegenstanders dat in real life zouden slechten. Maar to each his own.

Datum: 07/09/2018 18:15

Quote:
Back

Tommie49
....dat ik nogal geschokt en verbolgen ben over die afscheidspost en de reacties erop.

Ik heb er kennis van genomen.
Misschien nu tijd om op te houden met moraalridder te spelen; die rol past jou niet.

jij had het erover wat ik nou zou willen horen. Nou ik zou van jou wel eens willen weten wat jij hier nu van vind. Sta je achter dat geklier van een gevestigd kliekje, vind je dat er opgetreden moet worden tegen dat gedrag? Of heb jij in het verleden hier net zo hard meegedaan?
In dat geval zou ik je willen vragen hoe een volwassen iemand daar genoegen aan kan beleven.
Datum: 07/09/2018 18:31

Quote:
"Da Vinci"

Het zit 'm niet zo zeer in het lokale karakter, maar meer omdat het een heel natuurlijke reactie is voor mensen (en overigens ook dieren) die zich in een veilige sociale omgeving bevinden die omgeving willen beschermen tegen invloeden van buitenaf.
Komt daar een rotte appel tussen zullen ze als groep optreden om die buiten te houden.

Het overkomt mij overigens nooit hoor, zowel in de horeca als bij cafe's. Vrij recent nog ben ik geswitcht van sportclub en werd na een paar avonden gevraagd of ik ook in hun team mee wilde doen aan een lokaal evenement dat geen verbinding met de sportclub heeft.
En op het forum waar jij aan refereert ben ik na jou lid geworden. Ik heb nooit problemen gehad moet kliekjesvorming of ongepast gedrag richting mij. Sterker nog, binnen afzienbare tijd benoemde jij mij als lid van de old boys club.

Nou nou, iemand die voor zijn mening staat op een forum vormt een echte bedreiging hoor. Hou toch op man, In het verleden hebben vrijwel alle nieuwelingen het moeilijk gehad. Als je als een bekrompen heikneuter uit angst alleen met een vertrouwd kliekje om wilt gaan dan moet je maar een besloten facebook clubje oprichten.

En inderdaad het komt minder voor, maar dat heeft ook te maken met het feit dat het daar veel rustiger is geworden. En geloof me, het had ook zomaar kunnen wezen dat ze jou bestookt hadden, wanneer bepaalde leden zich hadden verveeld. Verder heeft het erg geholpen dat je je tegen het "enfant terrible hebt gekeerd'. Dan ben je al gauw een held.

Verder vind ik het tekenend dat toen ik een tijd weg ben geweest het intern ging broeien en er een zodanige "ruige" ruzie is ontstaan dat er ééntje het forum heeft verlaten. Ja, wanneer dat soort figuren hun negativiteit niet of niet meer op een buitenstaander kunnen projecteren dan gaat het uiteindelijk intern rommelen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2018 18:44 door Tommie49.
Datum: 07/09/2018 18:43

Quote:
"Da Vinci"

Geen idee. Ik ben niet geweldadig aangelegd dus ik vraag me dat soort dingen niet echt af ofzo. Ik kom gewoon op een forum voor de lol en niet om al dan niet met oude koeien ruzies uit te lokken en me dan voor te stellen hoe mijn tegenstanders dat in real life zouden slechten. Maar to each his own.
Ik heb het niet over fysiek met elkaar op de vuist gaan ik heb het over verbaal met iemand in conclaaf gaan op neutraal terrein. Wat ik bedoel is of dat soort gastjes nog zo een grote muil hebben wanneer ze zich niet gesteund voelen door kliekvriendjes en mensen uit de leiding.
Datum: 08/09/2018 10:55

Quote:
Tommie49

Nou nou, iemand die voor zijn mening staat op een forum vormt een echte bedreiging hoor. Hou toch op man, In het verleden hebben vrijwel alle nieuwelingen het moeilijk gehad. Als je als een bekrompen heikneuter uit angst alleen met een vertrouwd kliekje om wilt gaan dan moet je maar een besloten facebook clubje oprichten.

En inderdaad het komt minder voor, maar dat heeft ook te maken met het feit dat het daar veel rustiger is geworden. En geloof me, het had ook zomaar kunnen wezen dat ze jou bestookt hadden, wanneer bepaalde leden zich hadden verveeld. Verder heeft het erg geholpen dat je je tegen het "enfant terrible hebt gekeerd'. Dan ben je al gauw een held.
.

Het gaat natuurlijk niet om fysieke dreiging maar meer in de zin van dat er iemand is waar je nog geen vertrouwensbasis hebt. Treffend dat je jezelf omschrijft als enfant terrible. Wiki zegt;
In het Nederlands wordt de uitdrukking vooral gebruikt als aanduiding voor een persoon die door onverantwoordelijke opmerkingen of onaangepast gedrag de belangen van anderen in gevaar brengt.

In Brabant zeggen we overigens gewoon “kutjong”. Maar dat is dan ook de kortste taal ter wereld.

Je zet jezelf en je slachtofferrol wel erg centraal in je beredenering die je verder hanteert.
Ze pakte jou omdat je nieuw was. Ze pakte jou omdat ze het leuk vonden. Ze pakte mij als nieuweling niet omdat ik me tegen jou heb gekeerd.

Probeer het eens vanaf het vertrekpunt enfant terrible, je eigen omschrijving. En pak dan het voorbeeld vam de sportkantine nog even terug. Je bent er bijna Tommie!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/09/2018 10:56 door Da Vinci.
Datum: 08/09/2018 12:19

Kutjong? He, je laat je kennen man. Omhooggevallen Brabantse Tokkie jij? Dat verklaart een hoop.

Weet je Da Vinci, ik had het kunnen voorkomen dat ze mij bestookten wanneer ik zoals jij netjes naar hun pijpen had gedanst.
Ik heb echter dingen gezien waarvan ik vond dat ik ze aan de kaak moest stellen en heb dat ook gedaan. Ja, en sommigen kunnen het maar moeilijk zetten wanneer ze kritiek krijgen en gaan beseffen dat ze wel heel verkeer bezig waren/zijn.

Het is niet leuk om terecht gewezen te worden, het vergt een zekere mate van volwassenheid om daat sportief mee om te gaan.
Ik heb het idee dat Back dat ook zo voelde toen hij de openingspost van dit topic las.

En onbekenden bij voorbaat een beetje met de nek aankijken dat komt inderdaad uit de dierenwereld, helaas zijn lang niet alle mensen dat niveau ontstegen.

Overigens, een enfant terrible is geen slachtoffer, integendeel. En in sommige omstandigheden is het gerechtvaardigd een enfant terrible te zijn.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/09/2018 12:26 door Tommie49.
Datum: 08/09/2018 15:58

Quote:
Tommie49

Ik heb echter dingen gezien waarvan ik vond dat ik ze aan de kaak moest stellen en heb dat ook gedaan.

Drink je wel voldoende water? Dat is nl. ook heel belangrijk!
Wijntje

Gepost door: Purple John
Datum: 08/09/2018 21:27

Jemig gaat dit nog steeds door? Ga lekker gitaar spelen in plaats van een doodlopend topic levend proberen te houden.

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Datum: 08/09/2018 23:27

Gitaarspelen? Daar hebben we helemaal geen tijd voor! nee

Ps het valt me nu pas op hoe goed jouw profielafbeelding bij mijn naam past kus

Datum: 09/09/2018 00:10

Quote:
"Purple John"

Jemig gaat dit nog steeds door? Ga lekker gitaar spelen in plaats van een doodlopend topic levend proberen te houden.
Was jij het niet, die ergens op een gegeven moment zei dat je plaatsvervangende schaamte kreeg van hetgeen er uitgekraamd werd en dat het tijd werd om naar een volwassen forum te gaan?
Vervolgens schijn je er weinig moeite meer mee te hebben, ik begrijp dat niet.
Datum: 09/09/2018 08:57

Quote:
Tommie49

ik begrijp dat niet.

Wat een treffende samenvatting van dit draadje klappend

Ik verwacht niet dat er een beter einde mogelijk is dus ik laat het hier verder maar bij.

Fijne zondag!

Gepost door: Tommie48
Datum: 09/09/2018 11:44

Tommie hou je bek.
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen