Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Wat is dit?
Gepost door: Tommie49
Datum: 09/09/2018 11:59

Quote:
"Da Vinci"

Tommie49
ik begrijp dat niet.

Wat een treffende samenvatting van dit draadje klappend

Ik verwacht niet dat er een beter einde mogelijk is dus ik laat het hier verder maar bij.

Fijne zondag!
Het is meer op jou van toepassing Da Vinci, volgens mij vat jij echt niet hoe verwerpelijk dat bestoken van nieuwelingen is, en dan vooral van hele kwetsbare nieuwelingen die op een forum misschien wel op zoek zijn naar een beetje troost of afleiding.

Voor dat soort mensen moet het een hele klap zijn wanneer ze dan met een stel botte eikels geconfronteerd worden. Zegt jou dat wat Da Vinci? Ik geloof het niet.
Datum: 09/09/2018 12:01

Quote:
Anuslikker

Tommie hou je bek.
Heb jij geen schoonmaakwerkzaamheden te doen? Met je tong dan wel te verstaan.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 11/09/2018 00:52

Quote:
Tommie49

@Da Vinci

Leuke uiteenzetting. Maar een bepaald figuur wiens naam lijkt op een bekend shag merk heeft eens toegegeven dat nieuwelingen op een bepaald forum gewoon voor de lol bestookt werden. Een ander figuur heeft laten blijken dat hij dat forum het liefst bevolkt ziet door een vriendenclubje waar hij toebehoort.

Als je nou leugens wilt verspreiden achter mensen hun rug om, of selectief dingetjes onthoudt, zodat het compleet uit z'n verband gerukt wordt en je niet mans genoeg bent om dat op betreffend forum zelf te doen, ga dan alsjeblieft niet op betreffend forum middels pm's net voor doen of je 'op vakantie' bent, terwijl je stiekem bang was voor een ban door je eigen kutgedrag in een bepaald topic en ondertussen hier poep staan te verkondigen. Bepaald figuur wiens naam lijkt op een bekend shag merk heeft namelijk iets heel anders gezegd, gericht op een aantijging van je dat bepaald figuur wiens naam lijkt op een bekend shag merk tot een kliek zou behoren. Diezelfde bepaald figuur wiens naam lijkt op een bekend shag merk heeft je in eerste instantie zelfs in bescherming genomen, door je proberen uit te leggen dat je tegen windmolens aan het vechten was en dat niet zou winnen en het zou eindigen in een ban. Dit in een topic dat je zelf volledig uit de hand hebt laten lopen door je overtuiging dat je de kliek wel even van repliek zou dienen, terwijl niemand begreep waar die overtuiging nou vandaan kwam. Als een hondsdolle was je, niet meer lezend wat mensen nu eigenlijk werkelijk zeiden. Dit toen nog onder een naam dat lijkt op een seksuele voorkeur waar vaak mee gescholden wordt. Die ban kwam dan ook. Een half forum is daar leeggelopen, o.a. door jouw toedoen. Mensen waren de topics vol van een bepaald figuur wiens naam erg lijkt op dat wat je op je hoofd kan zetten bij felle zon, de opvolger van eerder genoemde naam wat erg lijkt op een bepaalde seksuele voorkeur waar vaak mee gescholden wordt, helemaal beu. Temeer omdat deze meneer er de hobby van maakte om berichten dusdanig aan te passen, na een reactie van iemand, zodat het leek alsof diegene die op je reageerde gekke Henkie was. Ook heb je hele 'leuke' persoonlijke berichten gestuurd naar leden die aangaven je gedrag beu te zijn. En zo zijn er nog heel veel meer dingen gebeurd, wat je ook meerdere bans heeft opgeleverd. Je hebt op 'dat andere forum' dan ook vaak te horen gekregen dat je tamelijk achterbaks aan het stoken was en hier bewijs je het eigenlijk alleen maar. Je slachtofferrol staat je dan ook niet. Brad/Bricker/Tommie49, ga leven, in plaats van er je levenswerk van te maken hoe je virtueel wel niet tekort gedaan wordt in je welzijn en laat andere mensen 's met rust op een compleet ander forum. Daar doe je net voor of je me negeert en hier sta je uit te huilen over o.a. en dat forum, wat jou zoveel onrecht heeft aangedaan. Da's best triest te noemen. Verre van Tao.

Voor de rest van dit forum, mijn excuses voor het verstoren van dit forum. Ik houd het ook, beloofd, bij één bericht. Dit omdat ik me toch op de één of andere manier geroepen voelde om e.e.a. van vriend Tommie in de juiste context te zetten. Gegroet, persoon wiens naam erg lijkt op dat van een bekend shag merk (da's overigens niet m'n echte naam).

En beste Brad, sorry, Tommie, ik zal niet zeggen dat je hier je vakantie hebt doorgebracht. Beloofd. Mocht je nou onverhoopt, toch een beetje op zoek zijn naar troost of afleiding, mag je me altijd een pm'etje sturen op 'dat andere forum', mits je het nu wel 's een keertje een beetje netjes houdt. Toch zou ik professionele hulp, gemeend, een betere optie vinden, want je loopt volgens mij een beetje vast en dit bedoel ik nog niet eens kwaad ook.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2018 00:56 door Samson.
Datum: 11/09/2018 11:44

Ik heb inderdaad eens berichten verwijderd aangezien ze bewust verkeerd werden uitgelegd, en dat werd weer aangegrepen om mij in de schoenen te schuiven dat ik dat bewust deed om mensen een oor aan te naaien. En daar deed jij hartstochtelijk aan mee.

Maar ik geloof niet dat jij helemaal doorhebt waar het mij om gaat. Heb je de openingspost gelezen met de quote? Het gaat om iets wat hier op dit forum is gebeurd. En beken nou gewoon eens kleur jongen. Sta jij erachter dat mensen hier zo behandeld zijn? Vond je het stiekem leuk of heb je er ook aan deelgenomen hier zoals je elders ook hebt gedaan?

Beken nou eens kleur gozer, dan ben je een kerel.

En hoewel ik best apart ben lijd ik aan geen enkele mentale stoornis. En bij jou heb ik dat gevoel wel. Ben jij een autist of ben jij meer een asperge? Er lopen nogal wat autisten rond op fora, veel mensen geven dat ook te kennen. Ja eigenlijk zou ik daar wat meer begrip voor op moeten brengen.

Maar autisten of niet, ook hen kun je terecht wijzen en posts van hen verwijderen als daar aanleiding toe is.

En gozertje hier zal ik je niet negeren, we bevinden ons hier op redelijk neutraal terrein. Dat hoop ik althans.

En wat ik via PM met mensen waar ik het wel goed mee kan vinden bespreek, dat gaat je je geen zak aan.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2018 12:08 door Tommie49.
Datum: 14/09/2018 11:05

Quote:
Samson

Mocht je nou onverhoopt, toch een beetje op zoek zijn naar troost of afleiding, mag je me altijd een pm'etje sturen op 'dat andere forum', mits je het nu wel 's een keertje een beetje netjes houdt.
Is dit overigens een poging tot anschluss gozer? Nee, sorry gozer ik heb echt totaal geen interesse. Echt totaal geen behoefte aan.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/09/2018 11:15 door Tommie49.
Gepost door: Tommie48
Datum: 15/09/2018 04:56

Hey Tommie. Ouwe pik! Je bent zojuist ge'balr.'d!!!
Datum: 15/09/2018 10:21

Wat is dat? Een soort van geheimtaal? Normaal windt je er geen doekjes om, zeker niet wat je naam betreft.
Gepost door: chris89
Datum: 16/09/2018 23:52

Welk shag merk?

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Datum: 17/09/2018 02:56

Quote:
chris89

Welk shag merk?
balr.
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 19/09/2018 21:05

Als mensen hier op dit forum al butt-hurt worden vrees ik het ergste voor hun in de samenleving. zwaaiend

:tldr:
lekker boeie

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Datum: 20/09/2018 00:56

In de samenleving heb ik hele irritante, kleingeestige en kinderachtige mensen meegemaakt maar nooit zo erg als op bepaalde gitaarfora.
Datum: 20/09/2018 15:36

Quote:
Tommie49

In de samenleving heb ik hele irritante, kleingeestige en kinderachtige mensen meegemaakt maar nooit zo erg als op bepaalde gitaarfora.
justgirlythings de 2018 walnoot editie.
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen