Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2
berichtgitaar.net offline per 1 februari 2020
Gepost door: vieze slet
Datum: 08/12/2019 21:33

Waarschijnlijk eerder.
berichtRe: gitaar.net offline per 1 februari 2020
Gepost door: scrib
Datum: 08/12/2019 21:58

maak er dan 02-02-2020 van

--
Keep strumming Phil
Datum: 08/12/2019 22:14

zo zag het er vroeger uit
Gepost door: Bart Dop
Datum: 10/12/2019 15:54

Tsja, dat andere forum is ook al stervende en ik kan er niet mee zitten. Hoe zou het toch komen dat Nederlandse gitaarfora allemaal leeglopen?

Ik had gehoopt dat er op dat andere forum meer geschikte en normale figuren zich zouden aanmelden maar helaas. Ik zag ook weer dat in een serieus topic waarin iemand die vraagt of er een Fender Blacktop te koop is aardig word afgezeken. Vervolgens komt meneer tabak weer met de ''originele'' vraag of er nog iemand geneukt heeft. Nou hij in elk geval niet denk ik. Een outsider als ik had dan op zijn minst een berisping gekregen. Hij natuurlijk niet.

Maar goed, dan moet je ook niet vreemd opkijken dat ook dat forum de terminale fase nadert. En Da vInci, ik zag dat jij ook weer van de (bash) partij was op dat topic. Moet je niet doen joh.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/12/2019 16:16 door Bart Dop.
Datum: 10/12/2019 18:22

Mag ik nou eindelijk eens weten welk forum dat andere forum is?
Datum: 12/12/2019 12:31

Quote:
"vieze slet"

Je mag 3 keer raden.
Datum: 12/12/2019 13:02

Dit forum gaat sluiten, dat andere forum is ook stervende (gniffel gniffel). Maar de wereld houd niet op bij Purmerend jongens. En de online wereld houd niet op bij een paar stervende nederlandsche gitaarforums.
Er zijn twee engelstalige forums waar het nog tamelijk druk is en waar de moderatie heel anders is. Geen partijdige mods die mensen de hand boven het houden en anderen weer geen enkel krediet gunnen. Geen mods die zelf meedoen met namecalling en het te lijf gaan van eenlingen.
Geen mods die pestgedrag faciliteren en toestaan voor hun kliekvriendjes en er zelf zelfs aan deelnemen. Ik ben overigens op één van die forums een oude bekende tegengekomen die mij ook niet zo gezellig vond. Ik geloof niet dat hij het leuk vind dat ik daar nu actief ben.ROTFL

Ik zie overigens dat Scrib nog altijd een soort forumkeeper die regelmatig aanwezig is.Tot het bittere einde

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/12/2019 13:27 door Bart Dop.
Datum: 12/12/2019 15:28

Quote:
"Bart Dop"

vieze slet
Je mag 3 keer raden.
gitaarnet.nl
Datum: 14/12/2019 13:41

Fout!tandpastagrijns
Gepost door: Robbert
Datum: 25/12/2019 11:53

Toch wel het einde van een tijdperk.. of is dit een geintje?

Reventes wordt zo stilaan huisband van..

15 April Reventes@Open podium subsistute Ede
14 Mei Finale bandbattle@Blues-Rockcafe 545 Ede
2 Juni@Blues-Rockcafe 545 Ede
Datum: 26/12/2019 00:53

Quote:
Robbert

Toch wel het einde van een tijdperk.. of is dit een geintje?
Maurice heeft ergens gezegd dat ie in januari de dingen netjes gaat afsluiten.
Datum: 30/12/2019 16:09

Dan is er nog maar één nederlandstalig forum als alternatief.

Maar niet verder vertellen. Ik lees nog gewoon mee op dat forum en zal daar ook wel weer gaan posten. Ik ben namelijk vrij regelmatig bij een bevriende gitarist die daar ook lid is. dan lees en post ik gewoon bij hem onder zijn naam via zijn account.

Je vraagt je af waarom ik daar nog trek in heb na wat er allemaal is gebeurd. Nou om te beginnen, het zijn niet de mods die een forum gestalte geven (bij goede mods merk je amper dat ze er zijn).

Ook figuren van een gevestigd galbakken kliekje zijn het niet die een forum gestalte geven. Alle leden geven een forum gestalte en dat zijn er heel wat meer dan die veelposters die denken dat zij het forum zijn. Ik heb helemaal geen boodschap aan hun aanwezigheid noch van die mods niet noch van de rest van dat kliekje

Ik ga er dus nog heen omdat er twee a drie mensen zijn wiens posts ik graag lees. Verder zijn er een paar mensen die niet tot de galbakken behoren en die op bepaalde gebieden veel kennis hebben. Die stel ik graag vragen wanneer het nodig is via de PB of in een topic.

Dus meneer tabak, meneer rikketik en kornuiten: een vette middelvinger en een natte scheet jullie richting uit.

Enne, nee de forumnaam van die bevriende gitarist geef ik niet prijs.tong uit de mond grijns

Iedereen een bartrijk 2020 toegewenst.

7 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/12/2019 16:43 door Bart Dop.
Lekker!! berichtRe: gitaar.net offline per 1 februari 2020
Gepost door: D M L
Datum: 30/12/2019 19:49

@Bart Drop: Tjonge, het houdt je wel erg bezig, dat gitaar.net stopt! Als je het elders zoveel beter hebt, waarom dan al die moeite om hier nog te posten (incl. 14 wijzigingen)? Hebben de jochies je stiekem toch een beetje pijn gedaan? Ai.....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/12/2019 19:49 door D M L.
Datum: 31/12/2019 10:28

Hij liegt, hij doet alsof hij een vriend heeft van dat forum. Hij doet uberhaupt alsof hij een vriend heeft.
Datum: 31/12/2019 15:24

Quote:
"D M L"

@Bart Drop: Tjonge, het houdt je wel erg bezig, dat gitaar.net stopt! Als je het elders zoveel beter hebt, waarom dan al die moeite om hier nog te posten (incl. 14 wijzigingen)? Hebben de jochies je stiekem toch een beetje pijn gedaan? Ai.....

Nou wat voor dit forum spreekt is dat de mods niet selectief ingrijpen. Ze laten het hier de mensen in elk geval nog zelf uitvechten.

Maar filosoferen over muziek en andere zaken (zaken die wat dieper gaan dan schroefjes en plugjes) dat doe ik inderdaad op twee engelstalige forums. Daar zitten ook nog een beetje fijnzinnige mensen. Ik krijg daar ook regelmatig likes.

En nee, als de jochies me pijn hadden gedaan dan was ik allang weggeweest. Naar aanleiding van wat er gebeurd is duidelijk tegenovergestelde het geval.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/12/2019 15:27 door Bart Dop.
Gepost door: Erik de Perik
Datum: 01/01/2020 12:13

Quote:
"D M L"

Ik denk dat zijn pijn al wat ouder is.
Gepost door: ron smit
Datum: 02/01/2020 00:20

Begint het hier net weer wat meer te leven, stopt de boel.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/01/2020 21:59

Quote:
"Bart Dop"

Tsja, dat andere forum is ook al stervende en ik kan er niet mee zitten. Hoe zou het toch komen dat Nederlandse gitaarfora allemaal leeglopen?

Ik had gehoopt dat er op dat andere forum meer geschikte en normale figuren zich zouden aanmelden maar helaas. Ik zag ook weer dat in een serieus topic waarin iemand die vraagt of er een Fender Blacktop te koop is aardig word afgezeken. Vervolgens komt meneer tabak weer met de ''originele'' vraag of er nog iemand geneukt heeft. Nou hij in elk geval niet denk ik. Een outsider als ik had dan op zijn minst een berisping gekregen. Hij natuurlijk niet.

Maar goed, dan moet je ook niet vreemd opkijken dat ook dat forum de terminale fase nadert. En Da vInci, ik zag dat jij ook weer van de (bash) partij was op dat topic. Moet je niet doen joh.
Dit forums is niet zo heel druk nee valt me op. Maar wat voor ander forum heb je het dan over en is het daar wel wat minder rustig daar?
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 09/01/2020 09:28

Ik weet niet precies waar die datum van 1 februari 2020 vandaan komt. Het wordt gebracht als nieuwsfeitje, maar het is nergens op gestoeld.

Dat het gaat stoppen is zeker, maar momenteel heb ik voldoende afleiding in de vorm van KPN die mijn huidige werkgever XS4ALL wil opdoeken. Zodra daar weer wat rust onstaat, in welke vorm dan ook, ga ik weer kijken naar de ontmanteling van gitaar.net.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Fender USA Stratocaster '97 candy apple red berichtRe: gitaar.net offline per 1 februari 2020
Gepost door: fluwabe
Datum: 09/01/2020 11:07

na al deze berichten gelezen te hebben vraag ik me af waar ik als beginnende gitarist nog terecht kan met eventuele vragen.(liefst Nederlandstalig).

ondanks de vele scheldpartijen(hoe kan je sommige post echter noemen)ben ik hier toch altijd goed geholpen.

mijn dank daarvoor.
Datum: 09/01/2020 12:15

Quote:
fluwabe

na al deze berichten gelezen te hebben vraag ik me af waar ik als beginnende gitarist nog terecht kan met eventuele vragen.(liefst Nederlandstalig).

ondanks de vele scheldpartijen(hoe kan je sommige post echter noemen)ben ik hier toch altijd goed geholpen.

mijn dank daarvoor.
Nederlands is er vrij weinig, je kan terecht op ultimate-guitar.com.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 09/01/2020 13:50

Quote:
fluwabe

mijn dank daarvoor.

gitaarnet.nl is Nederlandstalig en voor nog gewoon in de lucht!

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 09/01/2020 16:00

Quote:
"Da Vinci"

fluwabe

mijn dank daarvoor.

gitaarnet.nl is Nederlandstalig en voor nog gewoon in de lucht!

Dank je wel.
Datum: 09/01/2020 16:01

Eens kijken of daar wat leven is,
Datum: 09/01/2020 19:23

Quote:
Willem

Eens kijken of daar wat leven is,

Redelijk wat, mn een griepje die-hards in de off-topic sectie. Maar andere vragen worden natuurlijk ook behandeld.

En het leuke is; wij zijn er ook! woedend
Behalve Bart Dop dan. Die is er al onder meerdere namen geband maar hij gaat ongetwijfeld uitleggen dat dat steeds aan al die ander ligt help!

Datum: 09/01/2020 21:48

Verzocht om privé redenen het bericht te verwijderen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/01/2020 09:23 door Willem.
Datum: 09/01/2020 22:18

Op verschillende gebieden is wel wat kennis aanwezig.
Op fora vind je naast kenners ook veel mensen mening knipoog

Datum: 09/01/2020 22:43

Ik heb me ook even geregistreerd, wat jammer dat Tommie er niet is droevig(((
Datum: 09/01/2020 22:45

Quote:
"Da Vinci"

Op verschillende gebieden is wel wat kennis aanwezig.
Op fora vind je naast kenners ook veel mensen mening knipoog

Prima toch?
Datum: 09/01/2020 22:46

Quote:
"vieze slet"

Ik heb me ook even geregistreerd, wat jammer dat Tommie er niet is droevig(((

Ik heb altijd moeite met verzinnen van een naam. Heet jij daar ook vieze slet?
Pagina's: 1 2 Alle Volgende Huidige pagina: 1 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen