Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2
berichtRe: Een modern sprookje
Gepost door: TrannyMilker
Datum: 22/12/2019 08:59

Quote:
"Bart Dop"

vieze slet
[soundcloud.com]

Ja ja, die tekst. Als je het niet met mij eens bent hou dan gewoon je fucking smoel.Daar sta ik zeker achter.

Nee ven serieus. Dat slaat meer op dat kliekje dan op mij. De tekst zou dan ook moeten zijn:

Wij zijn de troll kliek dat vinden wij heel erg cool, als je het niet met ons eens bent hou dan gewoon je fucking smoel.

En ter afwisseling kun je ook zingen:

Wij zijn de troll kliek dat vinden wij helemaal top als je niet naar onze pijpen danst dan rot je maar gewoon op.

En/Of:

Wij zijn de troll kliek we zijn alles behalve zen. Als je er een beetje buiten valt dan krijg je lekker een ban.
Wojow deze hier is echt een megool
Datum: 23/12/2019 13:42

[soundcloud.com]

Speciaal voor jou Tommie
Gepost door: Bart Dop
Datum: 23/12/2019 16:51

Quote:
"vieze slet"

Bart Dop
vieze slet
[soundcloud.com]

Ja ja, die tekst. Als je het niet met mij eens bent hou dan gewoon je fucking smoel.Daar sta ik zeker achter.

Nee ven serieus. Dat slaat meer op dat kliekje dan op mij. De tekst zou dan ook moeten zijn:

Wij zijn de troll kliek dat vinden wij heel erg cool, als je het niet met ons eens bent hou dan gewoon je fucking smoel.

En ter afwisseling kun je ook zingen:

Wij zijn de troll kliek dat vinden wij helemaal top als je niet naar onze pijpen danst dan rot je maar gewoon op.

En/Of:

Wij zijn de troll kliek we zijn alles behalve zen. Als je er een beetje buiten valt dan krijg je lekker een ban.
Wojow deze hier is echt een megool

Ja ik pas me aan aan de (forum)omgeving. Eigenlijk ben ik heel sociaal.
ROTFL

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/12/2019 16:51 door Bart Dop.
Datum: 23/12/2019 16:54

Quote:
"ron smit"

Nou, zo iets moois is voor mij nog nooit gemaakt. De hoofdpersoon inspireert.

Ja onbegrijpelijk dat je als individu dat allemaal teweeg kunt brengen.
gek
Datum: 23/12/2019 17:03

Zeg wat doet die rare De Perik hier eigenlijk. Hij is ook constant online lijkt het wel. Is ie opgenomen in de instelling waar hij zelf werkt?

koekoek!
Gepost door: scrib
Datum: 23/12/2019 19:26

Quote:
"vieze slet"

[soundcloud.com]

Speciaal voor jou Tommie

Zappaesque duim omhoog

--
Keep strumming Phil
Datum: 23/12/2019 19:58

Quote:
scrib

vieze slet
[soundcloud.com]

Speciaal voor jou Tommie

Zappaesque duim omhoog
verliefd
Datum: 24/12/2019 19:49

Quote:
scrib

vieze slet
[soundcloud.com]

Speciaal voor jou Tommie

Zappaesque duim omhoog
[soundcloud.com]

moet toch even de betere versie delen
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 30/12/2019 13:15

Mooie reprise, genieten!

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Datum: 30/12/2019 16:12

Dit had ik al elders geplaatst maar doe het toch ook hier even.

Maar niet verder vertellen. Ik lees nog gewoon mee op dat forum en zal daar ook wel weer gaan posten. Ik ben namelijk vrij regelmatig bij een bevriende gitarist die daar ook lid is. dan lees en post ik gewoon bij hem onder zijn naam via zijn account.

Je vraagt je af waarom ik daar nog trek in heb na wat er allemaal is gebeurd. Nou om te beginnen, het zijn niet de mods die een forum gestalte geven (bij goede mods merk je amper dat ze er zijn).

Ook figuren van een gevestigd galbakken kliekje zijn het niet die een forum gestalte geven. Alle leden geven een forum gestalte en dat zijn er heel wat meer dan die veelposters die denken dat zij het forum zijn. Ik heb dus helemaal geen boodschap aan hun aanwezigheid, noch van de mods niet noch van de rest van dat kliekje.

Ik ga er dus nog heen omdat er twee a drie mensen zijn wiens posts ik graag lees. Verder zijn er een paar mensen die niet tot de galbakken behoren en die op bepaalde gebieden veel kennis hebben. Die stel ik graag vragen wanneer het nodig is via de PB of in een topic.

Dus meneer tabak, meneer rikketik en kornuiten: een vette middelvinger en een natte scheet jullie richting uit.

Enne, nee de forumnaam van die bevriende gitarist geef ik niet prijs.tong uit de mond grijns

Iedereen een bartrijk 2020 toegewenst.

8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/12/2019 16:44 door Bart Dop.
Gepost door: FUnkadelic
Datum: 30/12/2019 18:44

Brad t is niet lullig bedoeld en wellicht wat cliché om te zeggen, maar ik vind zó erg zitten met een ban op een forum niet erg gezond. Ga wat leukers doen met je tijd. Gitaarspelen bijv.

Mystic op YouTube
Mystic op BandCamp

"Then God said, “I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food."
Gepost door: Back
Datum: 30/12/2019 19:20

Gaat 'm niet worden Fu; die jongen heeft geen bord voor z'n kop maar 'n blok beton.
Lekker!! berichtRe: Een modern sprookje
Gepost door: D M L
Datum: 30/12/2019 20:04

GE-WEL-DIG!! "Fijn" dat sommige dingen niet veranderen.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 30/12/2019 20:39

Quote:
"Bart Dop"

Je vraagt je af waarom ik daar nog trek in heb na wat er allemaal is gebeurd. Nou om te beginnen, het zijn niet de mods die een forum gestalte geven (bij goede mods merk je amper dat ze er zijn).

Ook figuren van een gevestigd galbakken kliekje zijn het niet die een forum gestalte geven. Alle leden geven een forum gestalte en dat zijn er heel wat meer dan die veelposters die denken dat zij het forum zijn. Ik heb dus helemaal geen boodschap aan hun aanwezigheid, noch van de mods niet noch van de rest van dat kliekje.

Ik ga er dus nog heen omdat er twee a drie mensen zijn wiens posts ik graag lees. Verder zijn er een paar mensen die niet tot de galbakken behoren en die op bepaalde gebieden veel kennis hebben. Die stel ik graag vragen wanneer het nodig is via de PB of in een topic.

Dus meneer tabak, meneer rikketik en kornuiten: een vette middelvinger en een natte scheet jullie richting uit.

Enne, nee de forumnaam van die bevriende gitarist geef ik niet prijs.tong uit de mond grijns

Iedereen een bartrijk 2020 toegewenst.

Wel goed om te zien dat je er boven staat en het allemaal goed hebt kunnen loslaten!

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Gepost door: Erik de Perik
Datum: 30/12/2019 23:39

Ongelooflijk dat het hier gewoon doorgaat...!!
Datum: 31/12/2019 10:31

Weet iemand het adres van Tommie/Brad/Bart/Erik. Ik ben bang dat we hem moeten opgeven voor een kliniek waar hij op therapie kan.
Datum: 31/12/2019 15:02

Quote:
"vieze slet"

Weet iemand het adres van Tommie/Brad/Bart/Erik. Ik ben bang dat we hem moeten opgeven voor een kliniek waar hij op therapie kan.

Nee doe maar niet dan kom ik jou en die anderen daar in levende lijve tegen. Geen behoefte aan dergelijke anschluss. Of zit jij daar nog niet. In dat geval zou het goed zijn dat we jou adres te weten komen. Dan kunnen we de wagen sturen.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/12/2019 15:05 door Bart Dop.
Datum: 31/12/2019 15:11

Quote:
"Erik de Perik"

Ongelooflijk dat het hier gewoon doorgaat...!!

Inderdaad ongelofelijk dat jij maar mag doorgaan met kleuteren en zieken, ook in serieuze topics.
Deze gast heeft ook PB's openbaar gemaakt (waar overigens weinig bijzonders in stond) van meer dan 3 jaar geleden om mij in een kwaad daglicht te zetten.koekoek!

Toch, kale glimmer? Ja, hoe weet ik dat? Ik heb nog nooit een recente foto van je gezien maar een goed verstaander heeft een half woord nodig.

Het moet wel vervelend voor je zijn om naar die foto van vroeger te kijken toen je nog een grote bos haar had. Vergane glorie. Maar ach, je kunt altijd nog de portemonnee trekken.
Datum: 31/12/2019 15:17

Quote:
"Da Vinci"

Wel goed om te zien dat je er boven staat en het allemaal goed hebt kunnen loslaten!

Dank je Da Vinci. Zoals jij in een post aldaar al aangaf ben ik inderdaad wel in staat om die galbakken los te laten en er boven te staan. Al geruime tijd heb ik mij niet meer laten verleiden tot het reageren op intimidaties. Ook dat heb jij in een post mooi verwoord. Dank daarvoor. Dat heeft ook geleid tot mijn ban. dat konden ze natuurlijk niet verkroppen.

Wel is het zo dat er enkele mensen zijn waarvan ik het lezen van hun posts oprecht mis. Ook zitten er enkele geschikte figuren die op bepaalde gebieden kennis van zaken hebben. Als het moet kan ik ook dat wel loslaten. Maar waarom zou ik mij dat ontzeggen als het niet hoeft?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/12/2019 15:32 door Bart Dop.
Gepost door: Da Vinci
Datum: 31/12/2019 18:27

Quote:
"Bart Dop"
waarom zou ik mij dat ontzeggen als het niet hoeft?

Omdat je een perma-ban hebt en je dus feitelijk de toegang ontzegt is waardoor het stiekem vanaf iemand anders adres en login moet wat het best sneu is om zoveel moeite te doen om ergens te komen waar je niet welkom bent helemaal omdat het enkel een online forum betreft.

Of was het retorisch bedoeld?

Hier had uw advertentie kunnen staan.
Datum: 01/01/2020 11:15

Dit is toch wel een van de laatste (als het niet de laatste is) gitaar.net drama's
Gepost door: Erik de Perik
Datum: 01/01/2020 12:10

Quote:
"vieze slet"

Niets ontgaat jou blijkbaar schouderophalend
Datum: 14/02/2020 17:22

Quote:
"Da Vinci"

Bart Dop
waarom zou ik mij dat ontzeggen als het niet hoeft?

Omdat je een perma-ban hebt en je dus feitelijk de toegang ontzegt is waardoor het stiekem vanaf iemand anders adres en login moet wat het best sneu is om zoveel moeite te doen om ergens te komen waar je niet welkom bent helemaal omdat het enkel een online forum betreft.

Of was het retorisch bedoeld?

Heb je wel een punt. Maar wie maakt nou eigenlijk uit of je op een forum niet welkom bent? Dat groepje ontspoorde ''moderators''zoals dat autistische jochie uit het hoge noorden? Je snapt dat ik aan die gasten vanwege hun handelen en mentaliteit volledig schijt heb.

Of dat kleuter kliekje dat bestaat uit figuren met (ernstige) mentale stoornissen en/of een zeer hoog tokkie gehalte? Dat kliekje dat nog geen half procent van het totale leden aantal behelst? Je denkt toch niet dat ik me daar wat van aantrek. Nee ik blijf daar gewoon lezen en posten.

Wat me overigens wel tegenviel is wat ik pas heb gelezen op dat ''Waar ben je blij om'' topic is dat mijn grote ''vriend'' uit het zuiden het als en opluchting ervaart dat ik er niet meer ben (wat dus niet zo is, want ik ben er nog). Dat heeft me wel wat geraakt omdat ik hem toch een beetje als een forumvriend beschouwde.

Het kost me overigens geen enkele moeite. Het is juist lekker om me even af te zonderen door achter zijn pc te gaan zitten als ik bij hem op bezoek ben. Er zijn altijd wel andere mensen daar en dat vind ik soms best vermoeiend.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/02/2020 18:37 door Bart Dop.
Gepost door: Henkie (PC)
Datum: 16/02/2020 17:29

Heel gek om eerst deel 2 te lezen. Is dit autobiografisch?

Knullig typetje lijkt me ...

En daar is dan ook alles mee gezegd.
Gepost door: Angelo
Datum: 16/02/2020 20:42

Zou dit dan het draadje zijn wat gitaar.net weer doet opleven? Heeft potentie

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 18/02/2020 19:20

Quote:
"Henkie (PC)"

Heel gek om eerst deel 2 te lezen. Is dit autobiografisch?

Knullig typetje lijkt me ...

Nee niet autobiografisch. Als ik mod was geweest dan had ik grote schoonmaak gehouden. Niet uit machtswellust of compensatiegedrag maar omdat ik vind dat iedereen die zich aan de regels houdt fatoenlijk op een forum moet kunnen verblijven.

Maar voel jij je aangesproken knul? Henkie pc en zijn PGB
Pagina's: Vorige 1 2 Alle Huidige pagina: 2 van 2

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen