Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtpoll's
Gepost door: camps andries
Datum: 03/03/2004 13:31

bij de polls kan ik blijven stemmen
als ik me een dag later aanmeld kan ik opnieuw stemmen?? Is dit logisch?
berichtRe: poll's
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 03/03/2004 13:42

Nee, dat zou niet zo moeten werken. De forumsoftware zet cookies om bij te houden dat er gepost is. Blijkbaar raakt je browser die cookies weer kwijt droevig

Ik kan daar nu niets aan doen. Dus gewoon maar niet nog eens posten alsjeblieft. Dit is een poll-pakket dat ik ergens gedownload heb, maar het is ook nog niet helemaal naar wens. Ik ben van plan het volledig met gitaar.net te integregen, zodat je na inloggen precies 1 stem uit kunt brengen en dat het feit dat je gestemd hebt in de database opgeslagen wordt en niet op de client. Dan is het helemaal waterdicht. Maarja,... ik wilde de poll nu eenmaal snel online hebben. Haastige spoed...
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 03/03/2004 15:37

Hetzelfde geldt voor werken onder Linux of Windows. Ik heb zowel Linux als Windows op mijn pc en als ik heb gestemd onder Windows en me daarna aanmeld onder Linux, dan kan ik weer stemmen. Zal wel hetzelfde probleem zijn, hoop ik. bezorgd
Datum: 03/03/2004 15:48

Jazeker. Je werkt dan met twee verschillende browsers die niet dezelfde cookie lijst gebruiken. Dus de ene browser weet van de andere niet dat deze al gestemd heeft. Dat ga ik dus zeker nog wel veranderen.
Datum: 04/03/2004 20:34

Maurice, je logt de ip's. Is het niet logischer om zowel ip's als cookies of juist de logins van mensen te gebruiken voor het stoppen van veelstemmers? Ik heb 2 statische ip-adressen, maar als ik mijn cookies weggooi kan ik gewoon zo vaak stemmen als ik wil!

Is maar een tip.

martin
Datum: 04/03/2004 21:30

Ik log geen IP's, maar cookies. Ik kan het loggen van IP's naast de cookies wel aanzetten. Zal ik even doen (hoewel ik dan mogelijk dynamische IP-adressen in de weg ga zitten, maar dat zal waarschijnlijk reuze meevallen). De uiteindelijke oplossing zal de beste zijn: locken op username. Ik had eigenlijk gedacht dat deze week al ingebouwd te hebben, maar het is nogal druk op mijn werk. Even wachten tot het daar weer wat bijtrekt dus.
Gepost door: Paul
Datum: 05/03/2004 01:41

Ik heb stiekem dubbel gestemd! De cookies gewist en toen weer gestemd. Fraude! (hehe geintje...)
Wim swingt als een trein... berichtRe: poll's
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 05/03/2004 16:33

Durruit!!!!
Datum: 05/03/2004 17:50

hehehe blij
Wantijpop 2013 berichtRe: poll's
Gepost door: Jeroen
Datum: 10/03/2004 21:14

Ik kan nog steeds zo vaak stemmen als ik wil. Op school niet, maar thuis wel. Terwijl mijn cookies toch echt gewoon bewaard worden.
Gepost door: Richard
Datum: 17/03/2004 20:41

Cookie monster?

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen