Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
Pagina's: Vorige 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 3
berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 11/01/2007 20:36

Je kunt veel meer dan <i> en zo. Namelijk met inderdaad: bbcode. De <i> is HTML. is hetzelfde in bbcode. Het is ook extra simpel geworden door de toolbar boven het tekstveld. Verf een stukje text en druk op de schuingedrukte I-knop. Tadaa! Als je wilt zien welke bbcode je kunt gebruiken, kijk dan even onder de help [?] knop aan de rechterkant van de editor toolbar.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Master William berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: buub
Datum: 11/01/2007 20:45

Toffe nieuwe layout!

zwaaiend

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/01/2007 20:53 door buub.
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 11/01/2007 20:49

Het forum lijkt erg op dat van guitarworld.com dat forum vind ik zelf ook heel mooi maar nu ziet ie er wel goed uit.heel erg blijEn de smileys zijn ook leuker.Ik mis aleen nog de punkrock smiley met de electrische gitaar.Zou leuk zijn om die er nog bij te doen.tandpastagrijns
De polls vind ik ook leuk.Maar ja die functies moet ik zelf nog zien te vinden.blij.En aan dat witte wen ik vanzelf wel als er een ander kleurtje moet komen moet er maar een nieuwe POLL komen.tandpastagrijns

Zoekt naar een tweedehands GT-10 en een mesaboogie combo
Gezocht mesaboogie mark5 combo
Wim swingt als een trein... berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 11/01/2007 21:03

Die Smileys is wel iets waar Maurice nu even het minst aan denkt. Denk ik....
Maurice; op tijd naar bed vanavond he??!!
Datum: 11/01/2007 21:05

Hm... ja ome wim
*zoekt de schijnheilig smiley*

Het wit heb ik al een beetje aangepast in de forum berichten en ik heb de berichten uit een discussie wat dichter op elkaar gezet.

--
Maurice Makaay
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 11/01/2007 21:54

Deze site ziet er goed uit, maar..ik was de oude goed gewend.
Dus over een paar weken zal het met deze niet anders zijn blij
Gepost door: Silvia
Datum: 11/01/2007 22:05

hoi maurice,

de eerste indruk van de site is mooi, ik had alleen wat moeite om "binnen" te komen. Op de home pagina krijg ik foutmelding van de user interface op regel 361 te zien, na inloggen was ik verrast dat ik het forum wel kan bekijken.

groetjes silvia
Datum: 11/01/2007 22:27

Misschien iets dat ik aan het repareren was. Kijk even of je het nog kunt reproduceren. Zoniet, dan was het werk in uitvoering.

--
Maurice Makaay
Datum: 11/01/2007 23:30

in plaats van <i> kan je nu doen..

zo dus
Datum: 11/01/2007 23:32

Quote:
muaddib
in plaats van <i> kan je nu doen..

zo dus

Kolere, ik moet eens leren om meteen ook even de volgende pagina te lezen. maar ja, dat is nieuwigheid h!
Gepost door: jcm800
Datum: 12/01/2007 00:08

Hoi,
Complimenten!
Het is idd wennen maar dat komt wel goed volgens mij...
Bij mij loopt de tekst bij het naar beneden scrollen ook naar links uit de kaders waarbij op een gegeven moment ook de eerste letters van de zinnen verdwijnen...maar daar werd al gewerkt begrijp ik?duim omhoog
Grtz,ardy
Datum: 12/01/2007 00:09

Dat uit beeld lopen zag ik in de zoekfunctie en de lijst met postings voor een gebruiker (vanuit het profiel). Op welke pagina zie jij het uitlopen van de tekst?

--
Maurice Makaay
Datum: 12/01/2007 00:19

Bij elke pagina met posts,jouw reactie loopt bij mij tegen de rand van het kader,deze van mij zal er al doorheen gaan denk ik.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/01/2007 00:21 door jcm800.
Datum: 12/01/2007 00:24

Als ik de functie "alle"gebruik kan ik de zinnen al moeiljk meer lezen.
Datum: 12/01/2007 00:25

Hee,heb je het al gerepareerd?
Datum: 12/01/2007 00:28

Zo te zien welduim omhoogduim omhoog.
Alleen loopt de tekst nog door jouw avatar...
Datum: 12/01/2007 00:52

Ben een beetje aan het experimenteren met MSIE6 bij de hand. Het is een beetje zo'n bultje onder het tapijt dat je plat probeert te drukken. Druk ik hier, dan schuift het bultje naar daar en andersom. In ieder geval loopt nu de tekst het beeld niet meer uit. Morgen denk ik verder over een oplossing voor de avatars.

--
Maurice Makaay
Datum: 12/01/2007 01:11

`t komt god iig...blij
Datum: 12/01/2007 05:35

Maurice.. Het inloggen is nog steeds niet helemaal in orde.
Ik ben ingelogd op de home pagina maar moet opnieuw inloggen in dit topic.

Verder is de site veels te langzaan ten op zichte van de vorige site. Dit getypt om 5:30 dus heeft niets te maken met drukte.
droom berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: Joris
Datum: 12/01/2007 09:32

verwijder eerst even al je cookies die lokaal op zijn geslagen. na de probleempjes de eerste dag heb ik nergens meer last van, als ik op de homepage ingelogd ben hoef ik daarna niet meer in te loggen, ook niet voor de chat bijvoorbeeld
Gepost door: L-X-&-R
Datum: 12/01/2007 09:51

Cool logo!
Gepost door: JeroenSchaaf.
Datum: 12/01/2007 11:03

Maurice! ik wou me mail veranderen. ik kreeg een mailtje van je met daarin een link.

na op deze link te hebben geklikt kreeg ik dit.

Warning: require_once(../../init.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /vol/sites/www.gitaar.net/webroot/site_frame/profile/edit/confirm_email_change.php on line 2

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '../../init.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /vol/sites/www.gitaar.net/webroot/site_frame/profile/edit/confirm_email_change.php on line 2

Playing Peer.

Datum: 12/01/2007 12:14

Oeps, een script vergeten te converteren naar het nieuwe systeem beschaamd Ik heb een nieuw script gemaakt en neergezet. Je kunt dezelfde link uit het mailtje nu nog een keer openen om de wijziging door te drukken.

--
Maurice Makaay
Gepost door: Jan Browaeys
Datum: 12/01/2007 12:35

Zoals ik in een anter topic al geschreven heb, toffe site.

1 ding werkt een beetje op mijn systeem, het openen van een profiel. Laat dit eens standaard in een ander venster openen, want de back-knop doet het niet zomaar. (pagina is vervallen).

Proficiat....

Jan
droom berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: Joris
Datum: 12/01/2007 12:45

wordt al aan gewerkt begreep ik
Datum: 12/01/2007 12:50

Ik laat het niet standaard in een apart venster openen. Daar is het een te grote pagina voor geworden. Het karakter van de popup is volledig kwijt daardoor. In een apart venster of tab openen kun je zelf doen met SHIFT-klik of CTRL-klik.

Dat de back knop het niet doet is een ander punt, welke echter niet specifiek is voor het profiel. Waarschijnlijk heb je eerst een formulier gepost en hebt op de daaropvolgende pagina op een profiel geklikt. Als je teruggaat in de browser met de back-knop, dan zou de formulierdata opnieuw worden gepost. Dat is iets dat in elke browser wordt tegengegaan (denk bijvoorbeeld aan de ellende die het zou opleveren als een credit card betaling meerdere keren werd gepost op die manier). Als je vanaf een gewone pagina naar een profielpagina gaat, dan moet de back knop dus gewoon werken, tenzij de vorige pagina het resultaat van een formulier post was.

--
Maurice Makaay
Gepost door: Robbert-Jan
Datum: 12/01/2007 16:04

volgens mij is de site ook sneller geworden?

anywho, ik ben er zeer blij mee ^_^
Wim swingt als een trein... berichtRe: Nieuwe Site !
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 12/01/2007 16:39

De snelheid is nu okay Maurice. Laat geworden vannacht???!!! (zoekt vermanende vinger smiley...) H, gevonden!! belerend
Wit is een heel stuk beter zo! Puuurrrriemma!

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."
Gepost door: Silvia
Datum: 12/01/2007 16:52

Hoi Maurice,

De snelheid van de site is een stuk beter als gisteren. Alle forumberichten even als gelezen markeren heeft ook flink geholpen.
Ik vind de markering van woorden die in de encyclopedie voorkomen zelf een geweldige feature, heel handig als je nog veel te leren hebt zoals ik blij
Datum: 12/01/2007 17:01

Vannacht viel wel mee hoor. Lag nog voor twee uur te slapend als een roos. Ik heb wel het een en ander aangepast voor de snelheid en het lijkt zijn vruchten af te werpen. Wat meer onderdelen worden gecached, de database heeft een aai over zijn bol gehad, de webserver is uitgelegd wat zijn werk is en een paar minimale features die niemand gaat missen en die veel processortijd vergden zijn uitgezet.

--
Maurice Makaay
Pagina's: Vorige 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 3

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen