Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Alle Volgende Huidige pagina: 3 van 5
berichtRe: Moderatie poll
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 10/02/2007 00:54

Ja Maurice, maar dat weet ik dus niet.
Er komt nog een hoop rotzooi *wel* aan, en ook jij doet vaak zeer geirriteerd als je mij aanspreekt... zowel publiek als in prive-berichten.
Misschien komt die irritatie voort uit de berg troep die je op moet ruimen, en niet zozeer van mijn persoon op zich, maar dat weet ik dus niet.

Laat ik het zo zeggen, ik kan nauwelijks merken dat je allerlei aanvallen weghaalt en mensen aanspreekt op hun gedrag (ik weet van 1 voorval enkele weken geleden). Ik was dus in de veronderstelling dat er niets aan gedaan werd.
Ofwel er wordt echt niets aan gedaan, of het is nog erger dan wat ik er zelf van meekrijg.
Hoe dan ook een zorgelijke situatie.

Misschien had je wat serieuzer naar mij toe kunnen zijn, en wat duidelijker uit kunnen leggen hoe de situatie van jou uit was, dan had je misschien geen kwaad bloed gezet, zoals je nu wel gedaan hebt.
Wat mij betreft ligt de bal op jouw speelveldje op het moment.
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 10/02/2007 01:04

Ik zie geen bal en gitaar.net is geen speelveldje. Als ik van jou toch ergens tegenaan moet trappen, dan denk ik niet dat jij daar beter en/of blijer van wordt. Jou serieus nemen en uitleggen heb ik al te veel en te vaak gedaan. Daar ben ik nooit verder mee gekomen. Maar goed, over het stukje van mijn ivoren toren en onaantastbaarheid waren we het al eens. Ik geloof niet dat ik aan de beurt zou zijn met wat dan ook. Ik kan jou immers niet sturen. Dat zul je helemaal zelf moeten doen. Succes ermee!

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Datum: 10/02/2007 12:28

Dit heb ik ook in een andere topic gepost, maar hier is het ook op z'n plek:

Heren en dames. De algemene tendens in alle posts is dat iedereen ruzie en gekibbel vervelend vindt. Die ruzie ontstaat niet door de stand van de maan of het weer, maar dat doen jullie helemaal zelf. Als moderatoren zijn wij geen kleuteroppas en gitaar.net wordt er voor niemand leuker op als we met deze frequentie moeten modereren.

Ongetwijfeld gaat er nu iemand roepen dat we dan als moderatoren tekort schieten, so be it.

De meesten van jullie zijn volwassen of bijna volwassen en geestelijk ook wel soort van volwassen. Gebruik die grijze massa dan alsjeblieft. Zouden jullie ook een beetje aan zelfcensuur willen doen svp? Denk nou ook eens na hoe iets bij de ander overkomt voor je het opschrijft. Dit is trouwens geen uitnodiging tot discussie, maar wel tot gewoon normaal menselijk handelen. Zoals je in een winkel ook zou doen bijvoorbeeld.
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Moderatie poll
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 10/02/2007 14:54

@ Maurice,verwardblij
Is het niet slim om 1 moderator per topic te zetten?Lijkt me wel handig.Maar wel dat de moderators ook gewoon op andere topics kunnen posten?
BV neemt de [luister hier is naar + recording + nog eentjeverwardHet is een voorbeeld.blij
Want we hebben als het goed is nou 13 forums op gitaar.net dus dat is wel goed te verdelen onder de moderatorsblij
Want op het mellow moon topic kwamen opeens 4 moderators achter elkaar een post op dat topic zetten.Eentje is toch wel genoeg?blij

@ MK.Dus jullie kijken ook naar de Priveberichten van de leden dat is wel grappig BIG BROTHER is watching you.blij
Datum: 10/02/2007 15:06

Quote:
anton KJ D-DOUBLEWAR
@ Maurice,verwardblij
Is het niet slim om 1 moderator per topic te zetten?Lijkt me wel handig.Maar wel dat de moderators ook gewoon op andere topics kunnen posten?
BV neemt de [luister hier is naar + recording + nog eentjeverwardHet is een voorbeeld.blij
Want we hebben als het goed is nou 13 forums op gitaar.net dus dat is wel goed te verdelen onder de moderatorsblij
Want op het mellow moon topic kwamen opeens 4 moderators achter elkaar een post op dat topic zetten.Eentje is toch wel genoeg?blij

@ MK.Dus jullie kijken ook naar de Priveberichten van de leden dat is wel grappig BIG BROTHER is watching you.blij

Ik weet niet waar je dat laatste op baseert. Nee dus. Wij kijken niet naar priveberichten en dat zou ik ook niet willen en bovendien kan dat ook niet.
Datum: 10/02/2007 15:11

Quote:
MK
Nee hoor, Anton. Dat maakt het juist moeilijker. We moeten nu ook alle privéberichten modereren. Hell what a job. Kijk maar uit wat je schrijft... knipoog

MK,Dat baseerde ik op dit bericht van jou.javerwardIk begreep er niet echt veel van.blij
Datum: 10/02/2007 15:23

Oh. Dat. Dat was een grapje, jongen. Prive is toch prive.
Datum: 10/02/2007 15:25

Ja nu snap ik het heel erg blij
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 10/02/2007 16:36

Ik stuurde anders onlangs een privebericht naar Glen, je weet wel, over wat we niet zouden zeggen, en toen bleek dat Martin de inhoud ervan met Dennis had doorgesproken en dat toen Maurice had gezegd dat het eigenlijk niet door de beugel kon.

DUS HOE KAN DAT DAN ?

En ook dat Jeroen altijd stiekum de uitslagen van de polls aanpast enzo, dat zal toch ook wel ergens op gebaseerd zijn ? Ik bedoel, hoe komt het anders dat bijv. Scali altijd alle wedstrijden wint maar op gitaar.net nooit ? Juist, inderdaad, omdat het allemaal doorgestoken kaart is, kan toch ook niet anders. Want Maurice geeft het zelf al toe: "Ik zie geen bal en gitaar.net is geen speelveldje.", of met andere woorden: van een eerlijke wedstrijd is geen sprake!

Zo.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: R'Oha
Datum: 10/02/2007 18:33

ROTFL Hé Rob, ga jij nu de rol van onze eigen Dan Brown overnemen? tong uit de mond grijns

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/02/2007 18:33 door R'Oha.
Datum: 10/02/2007 18:54

Quote:
Ik stuurde anders onlangs een privebericht naar Glen, je weet wel, over wat we niet zouden zeggen, en toen bleek dat Martin de inhoud ervan met Dennis had doorgesproken en dat toen Maurice had gezegd dat het eigenlijk niet door de beugel kon.

Ik denk dat hier dingen door elkaar lopen. De enige die priveberichten kan van anderen kan lezen ben ik, als ik de moeite zou willen nemen om de database leeg te lepelen. Maar priveberichten interesseren me niet, tenzij het mijn eigen berichten zijn. Wat Martin besproken heeft zal dan ook niet gebaseerd zijn op inhoud van jouw privebericht. Tenzij de inhoud actief doorgestuurd is naar betrokkenen.

Jeroen kan geen scores aanpassen in de wedstrijden. Dat ben ik. Anders lukt het mij niet om hoog te scoren.

Oh, wat verder ook niemand kan, is chat logging lezen. Ik heb een keer iets gehoord van een gerucht dat ik de chats zou loggen en lezen. Dat gerucht wil ik ook meteen wel de kop induwen. Ik log helemaal niets van de chat. Ik heb genoeg ander leesvoer op een dag en heb geen aanvullingen als chat en priveberichten nodig om mijn tijd te vullen.

--
Maurice Makaay
Gepost door: Just-a-Beaver
Datum: 10/02/2007 22:51

En maar blijven ontkennen. Maar ik laat me niet voor de gek houden, het is al lang duidelijk dat gitaar.net is opgericht door de AIVD om mij in de gaten te houden...
Datum: 11/02/2007 09:26

Quote:
Maurice Makaay
Quote:

Ik denk dat hier dingen door elkaar lopen. De enige die priveberichten kan van anderen kan lezen ben ik, als ik de moeite zou willen nemen om de database leeg te lepelen. Maar priveberichten interesseren me niet, tenzij het mijn eigen berichten zijn. Wat Martin besproken heeft zal dan ook niet gebaseerd zijn op inhoud van jouw privebericht. Tenzij de inhoud actief doorgestuurd is naar betrokkenen.

Wacht even Rob, dat was toch de mail over de lengte van jullie plassertjes? En waarom jij vier voorversterkers hebt en Glen zich Big Weenie noemt? Als je dat cc't aan de moderators gaan wij daar natuurlijk wel over aan het kletsen.

Voor wie het niet doorhad: Sjeikh maakte een grapje. Voordat dit weer tot verhitte discussies gaat leiden.
Gepost door: Zilty
Datum: 12/02/2007 12:48

OK, maak het nu maar bekend. Ik heb echt de grootste. Maar alleen omdat jullie zo'n kleintjes hebben. Ik heb m;n naam al aangepast. kunnen we er nu EINDELIJK over ophouden zucht?

Stelletje kleuters!

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 12/02/2007 13:56

Hebt de grootste of bent de grootste? grinnikend

--
Maurice Makaay
Datum: 12/02/2007 14:13

ik dacht al dat die gast die vroeg naar 'de grootste lul v/d stadt' een pseudoniem was...

Iedereen is tegen me!

Vanwege mijn formidabele grootte natuurlijk...

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 13/02/2007 18:12

I love it when a good plan comes together. Of, anders gezegd, ragfijn tegenspel, mijn jonge vriend.

Ten aanzien van de vermeende 'grootte' van glenns piemel: internet is gemaakt om verkeerd begrepen te worden.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 14/02/2007 10:27

nou ja Rob, in jouw hol word zelfs een amsterdams paaltje als lolly ervaren...

ps. mag die ene quote verruild worden voor deze?

Hartelijke groeten,
Zilt
Wim swingt als een trein... berichtRe: Moderatie poll
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 15/02/2007 08:35

Zullen we maar eens ophouden met zeiken, zeuren, zaniken en ons proberen te gedragen als normale volwassenen? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.....???!!! (Sprak hij vermanend...)

Make love, not war! (Om in de 60er jaren termen te blijven; Radio 2) Leuke muziek!

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/02/2007 08:36 door Wim Bremer.
Datum: 15/02/2007 16:53

hippie!

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 16/02/2007 08:34

clownesk knipoog

Datum: 16/02/2007 12:01

ja

Hartelijke groeten,
Zilt
Gepost door: Wuls
Datum: 19/02/2007 01:20

Hippie, als in: jezelf vastketenen aan de hekken van Borselle, ongeschoren en ongewassen? Gras vretend?
Datum: 19/02/2007 09:58

een mogelijke optie. al begrijp ik niet echt waar je naar toe wil. Al zijn random hippie slam praktijken natuurlijk altijd op z;n plek.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 19/02/2007 14:01

ach, voor iedere extreme cultuuruiting geldt dat zij gebaseerd is op een principe van onvrijheid. (uit: "Leerstukken van Sjeihk Al 20/20"knipoog
Dat zal dus ook voor hippies wel gelden. Alleen al zo'n directief statemkent als 'Make Love, Not War!". Dat maak ik als libertijn liever zelf uit.

Wim swingt als een trein... berichtRe: Moderatie pollbijlage
Datum: 19/02/2007 17:34

Hippie is/was een overtuigende levensstijl. Met bijbehorende statements als voornoemde. (Peace men!!)

Voor de onwetenden: hippie is een term uit de zogenaamde Flower Powertijd en hield o.m. in: vrije levensstijl, vaak lang haar (Al dan niet voorzien van een bloem) liefde voor elkaar, (Make love not war, dus) draag een bloem in je haar, respecteerde natuur en wees aardig tegen iedereen. Gebruik geen geweld om dingen voor elkaar te krijgen. De Woodstock (zeer groot muziekfestival in 1969, USA) tijd zeg maar.
Reden vaak in een VW Samba bus, beschilderd met psychedelische motieven. De release van Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) van de Beatles wordt wel eens als het startpunt of beginpunt van de flower power of hippiecultuur beschouwd.

Datum: 20/02/2007 12:31

Ja, het was een fijne tijd, als ik mij niet vergis.

"vrije levensstijl" is trouwens onzin, hippies zijn net zo min tolerant ten opzichte van cultuurvreemden dan de toenmalige gevestige orde. Dus toch niet zo veel vrijheid, uiteindelijk.

("Until you're so fucking mad you just follow their rules..."knipoog

Datum: 20/02/2007 20:30

Vrijheid dwing je af (in dit geval) De gevestigde orde vond het maar niets en wilde alleen op- en maar wat graag op de oude voet verder gaan. En die hippies hebben toch wel e.e.a. bewerkstelligd in de vorm van persoonlijk vrijheid (levensoveruiging) en denkbeelden.
Ach, en zonder ze had je ook niet van die leuke muziek gehad, toch?? En da's dan ook wel weer een pré.

Datum: 21/02/2007 01:58

Working class hero, gaat het horen kinderen aanbiddend
Gepost door: R'Oha
Datum: 21/02/2007 08:20

.. al moet ik de sjeik even corrigeren hier: John zingt "crazy" ipv "mad"
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Alle Volgende Huidige pagina: 3 van 5

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen