Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
party.gif 4.4 KB open | download Maurice Makaay 07/02/2007 Bericht lezen
berichtPhorum op de komende MySQL conference!bijlage
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 07/02/2007 13:46

Even een leuk nieuwtje dat ik met jullie wilde delen:

Zoals sommigen waarschijnlijk al wel weten, ben ik actief ontwikkelaar van het Phorum software pakket (dit is de software waar de gitaar.net forums op zijn gebaseerd). Omdat de MySQL (database server) website al jaren gebruik maakt van Phorum software, zijn wij als ontwikkelaars van Phorum door MySQL uitgenodigd om gratis een exhibition booth te komen vullen op de komende MySQL conference in Amerika.

Als core team gaan we proberen om daar met zijn drien (Brian/US, Thomas/DE en ik/NL) aanwezig te zijn. De mensen van MySQL hebben ons enkele nachtelijke sessies beloofd met mensen van MySQL die tijdens de conferentie samen met ons zullen gaan kijken naar een aantal performance-kritieke onderdelen van Phorum. Vooral dat is natuurlijk een fantastisch vooruitzicht, omdat we daarmee Phorum onder de motorkap waarschijnlijk flink kunnen verbeteren. Verder is het ook een mooie gelegenheid om eens op zoek te gaan naar mogelijke samenwerkingsverbanden met andere open source ontwikkelaars en de positie van Phorum te verbeteren.

Ons plan is in ieder geval om voor de conferentie een alpha versie klaar te hebben van de volgende Phorum release (5.2). Overigens draait gitaar.net als enige website ter wereld de huidige 5.2 ontwikkel-versie al, waarmee de gitaar.net leden behoren tot het meest up-to-date bleeding edge testteam van de Phorum software tong uit de mond grijns

We zullen wel zelf moeten voorzien in de vlucht en het verblijf gedurende de conferentie. Als er nog mensen zijn die hier een bijdrage aan zouden willen leveren, lees dan even onze oproep op phorum.org

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
berichtRe: Phorum op de komende MySQL conference!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 08/02/2007 08:44

zeer vereerd! Wauw,... blijk ik een heus testkonijntje te wezen,.....

Als je maar niks in mn ogen smeert; da's gemeen! blij

Nee, tof joh! Go get em!
Datum: 08/02/2007 09:47

Ik zou er nooit iets in smeren, beste bunny.
Ik steek je hooguit de ogen uit.

--
Maurice Makaay
Datum: 08/02/2007 10:15

Aii en ik ben al bijna blind aan n oog..... Steek dan in mijn rechter; dan merk ik er niet zo veel van blij (voor jou links als je tegenover me staat...)
Datum: 08/02/2007 10:18

Oei... zet er maar even een kruisje boven dan, want ik ben niet zo'n ster met link, rechts, van de kijker uit gezien dingen.

--
Maurice Makaay
Datum: 08/02/2007 10:20

lol
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Phorum op de komende MySQL conference!
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 11/02/2007 17:47

Maurice koop dan ook even een amerikaanse vlag dan kan je die hangen boven die gokkast van jeROTFLDat staat wel mooi lolduim omhoog
Datum: 11/02/2007 18:37

Ik kijk wel uit!
Ik heb niks met Amerikaanse vlaggen.

--
Maurice Makaay

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen