Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
Wim swingt als een trein... berichtAlhoewel...
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 23/02/2007 16:41

Alhoewel ik in de beginne toch met de nodige scepsis tegen het nieuw uitgedoste en volledig anders zijnde Gitaar.net aankeek, moet me eerlijk van het hart, dat het wennen er aan snel ging. Leuke en vooral handige nieuwe features. Ik heb wel de layout op "oud" gezet (Anders mis ik die oude Site zo, he...) en wil toch even ons aller Maurice met de nodige complimenten overladen.
Wat ik begrijp is, dat hij er ontzettend veel werk aan gehad heeft, nachten heeft doorgehaald en dat nog steeds doet. Veel tijd er aan spanderen bedoel ik. Die nachten weet ik niet; hij heeft het er niet meer over grinnikend
Dus samengevat: Hulde en dank!! duim omhoog (Hear, hear)

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/02/2007 16:42 door Wim Bremer.
berichtRe: Alhoewel...
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 23/02/2007 17:11

Dank voor deze veer. Hij voelt wat ongemakkelijk nu ik nog zit, maar als ik dadelijk ga lopen, dan zal dat wel over gaan.

Die nachten doorhalen doe ik nog steeds. Het leuke nu is wel dat ik alle Phorum development meteen ook op mijn favoriete proefkonijntjes kan uitproberen, omdat de site nu strak de pas houdt met de ontwikkelversie van Phorum. Voor mij het voordeel van snelle feedback en voor jullie het voordeel van regelmatig leuke nieuwe features.

Mijn lijst met ideeŽn is nog lang niet op, dus voorlopig modder ik nog wel even aan in de nachtelijke uurtjes en zal er regelmatig wat aan de site veranderen. Het meest actuele overzicht hiervan is te vinden in de changelog.

Gitaar.net Changelog

Als mensen ook nog leuke ideeŽn hebben, dan zijn die natuurlijk zeer welkom. Ik kan niet beloven dat ik alles aan zal pakken, maar er kan best veel mET opEN souRCE!!!

Oh, sorry. Die floepte er zomaar uit tong uit de mond grijns

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 24/02/2007 10:32

.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/02/2012 16:09 door a.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 24/02/2007 10:50

.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/02/2012 16:09 door a.
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 24/02/2007 11:32

Quote:
Wat ik wel jammer vind is dat bij return die pagina telkens opnieuw moet laden en dat kost naar mijn mening relatief veel tijd

Daar heb ik nog wat ideeŽn voor. Ik wil het nog zo maken dat je vanaf die voorpagina ook snel een blik kunt werpen op het bijbehorende bericht. Ook wil ik er functionaliteit hebben om berichten als gelezen te kunnen markeren. Nog een idee dat ik heb, is om het mogelijk te maken een lijstje op te stellen van je favoriete forums en iets om de view aan te passen, zodat je op de voorpagina kunnen kiezen tussen alle of alleen de favoriete forums. Het geheel zal dus nog wel wat doorgroeien in de komende tijd.

Quote:
BTW, ik zie niet hoe je de site nog op oud kunt overschakelen. Volgens mij is dat inmiddels weggehaald of ik kijk er overheen.

Dat zit in je profiel instellingen. Ga naar "mijn profiel" en dan naar "skin".

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen