Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtError: Ajax Phorum API call succeeded, but the return data could not be parsed as JSON data.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 30/06/2007 19:28

Waarschijnlijk omdat de JSON Buffer Proxy Count niet meer op -1 staat, waardoor je stack underflows in de Phorum redirect krijgt, heb ik ook wel eens gehad (was nog met Phorum 0.1 beta). Wellicht de prime parse van berkely op 4, of beter nog, 5 zetten, dan krijg je wat minder heap load in de onderkant van je shared storage, waardoor de contention op de invalid crypto link list wat meer in de richting van de common denominator loopt.

Ik mail je anders nog wel even een torrent.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
berichtRe: Error: Ajax Phorum API call succeeded, but the return data could not be parsed as JSON data.
Gepost door: Wuls
Datum: 30/06/2007 19:56

Waar de voormiddagse dubbele wodka'tjes toch niet goed voor zijn.
Wim swingt als een trein... berichtRe: Error: Ajax Phorum API call succeeded, but the return data could not be parsed as JSON data.
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 23/07/2007 18:50

Oh,......... die dingen! Neen, neen, we snappen het vol-ko-men. Vooral die hieploot. koekoek!

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."
berichtRe: Error: Ajax Phorum API call succeeded, but the return data could not be parsed as JSON data.
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 23/07/2007 20:10

Oh, helemaal gemist, deze haarfijne technische analyze. Ik ga er nog eens op puzzelen als de biertjes van de Millingse kermis wat uit zijn gezakt, want op dit moment klinkt het allemaal heel wijs, maar kan ik er nog geen soep van koken.

Dank u, oh wijze sjeihk! aanbiddend

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen