Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtGitaar, .NET ?
Gepost door: Sander M.
Datum: 26/07/2007 16:46

Misschien een rare vraag maar..

Werkt gitaar.net nou eigenlijk ook met .NET?
berichtRe: Gitaar, .NET ?
Gepost door: chris89
Datum: 26/07/2007 17:21

probeer het eens uit zou k zeggen...

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 26/07/2007 17:29

.NET is troep. Nee, gitaar.net werkt dus niet met .NET. Het draait in zijn geheel op zelfbouw-PHP. Kan ook mijn beperking zijn natuurlijk, dus ik vraag de .NET fans niet boos te worden om mijn onwetendheid.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Gepost door: Wuls
Datum: 26/07/2007 17:39

Welnee Maurice, het draait als een zonnetje!

Tyfus, wat ben ik toch in een lieve bui vandaag. Hopen dat het snel morgen word!
Gepost door: Sander M.
Datum: 26/07/2007 21:04

Geen commentaar op de site, zeker niet. Maar vroeg het me af, omdat het tegenwoordig hip is om bij alles wat met .net gemaakt is .net achter de naam te plakken

Bij mijn kennis is .NET de enige (of meest) zinvolle virtuele ontwikkelomgeving die Microsoft ons in de afgelopen jaren heeft gegeven. In ieder geval beter dan Microsoft's interpretatie van hoe Java gebruikt dient te worden. Maar dat is een andere discussie tong uit de mond grijns
Datum: 26/07/2007 23:32

Hip om .net achter de naam te plakken? Nooit opgevallen. Misschien achter productnamen, maar bij websites toch niet? In ieder geval bestaat gitaar.net al veel langer dan .NET technologie en eindigen al mijn scripts op .sh of .php.

Ik vind "virtuele ontwikkelomgeving" erg treffend ROTFL

--
Maurice Makaay
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 28/07/2007 16:22

je loopt over het randje, Maurice...

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 28/07/2007 17:11

Dank voor het compliment duim omhoog

--
Maurice Makaay

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen