Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtPhorum mijlpaaltje: versie 5.2 alpha released
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 02/08/2007 19:44

Vandaag is de alpha versie van Phorum 5.2 uitgebracht. Dat wil zeggen dat we klaar zijn met het implementeren van de belangrijkste features en we binnenkort waarschijnlijk een definitieve nieuwe versie van de software aan kunnen bieden.

Namens het Phorum team wil ik graag de gitaar.net leden bedanken voor het melden van problemen en bugs en voor het geduld tijdens het oplossen daarvan. Als enige community die op de "bleeding edge" software van Phorum draait (ik ben erg voor het "eat your own dog food" principe knipoog) is gitaar.net erg belangrijk geweest voor de ontwikkeling van versie 5.2.

Cheers allemaal! biertje

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
berichtRe: Phorum mijlpaaltje: versie 5.2 alpha released
Gepost door: chris89
Datum: 02/08/2007 22:32

hooray...

"That's the only way your hands will ever get strong."The rock guys, they try to get their tone with a les paul and a marshall"."That's the pussy way. You gotta get it in with your fingers.Skinny strings won't stay in tune.They won't get a tone. there's nothing there to express yourself"
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Phorum mijlpaaltje: versie 5.2 alpha released
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 02/08/2007 22:58

Quote:
Maurice Makaay
Vandaag is de alpha versie van Phorum 5.2 uitgebracht. Dat wil zeggen dat we klaar zijn met het implementeren van de belangrijkste features en we binnenkort waarschijnlijk een definitieve nieuwe versie van de software aan kunnen bieden.

Namens het Phorum team wil ik graag de gitaar.net leden bedanken voor het melden van problemen en bugs en voor het geduld tijdens het oplossen daarvan. Als enige community die op de "bleeding edge" software van Phorum draait (ik ben erg voor het "eat your own dog food" principe knipoog) is gitaar.net erg belangrijk geweest voor de ontwikkeling van versie 5.2.

Cheers allemaal! biertje

Eat your own dogfoodhuh?verwardgekKomt die versie ook nog op gitaar.netROTFLverwardtong uit de mond grijnsgrinnikendclownesknogal blij

Op naar de volgende versiejaknipoogblij

Zoekt naar een tweedehands GT-10 en een mesaboogie combo
Gezocht mesaboogie mark5 combo
Datum: 02/08/2007 23:04

Quote:
anton KJ D-DOUBLEWAR

Eat your own dogfoodhuh?verwardgekKomt die versie ook nog op gitaar.net

Eat your own dog food is een Amerikaans gezegde dat wil zeggen dat je dat wat je zelf produceert ook zelf moet willen consumeren. Dat is dus geen versie of zo, maar het wil gewoon zeggen dat ik als ontwikkelaar van Phorum zelf ook de meest recente Phorum software moet draaien.

De andere ontwikkelaars verklaren me overigens regelmatig voor gek en hebben medelijden met de zielige gitaar.net users ROTFL

--
Maurice Makaay
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 03/08/2007 01:15

En terecht. Laat even weten als je gaat proefdraaien, dan huur ik wat dvd's om het weekeinde door te komen...knipoog

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 03/08/2007 08:24

Ehh... ik draai altijd de laatste development versie, dus beter maar een abonnement nemen voor die DVDs. Phorum 5.2 draait al sinds de overgang naar deze nieuwe gitaar.net site en gitaar.net leden zijn dan ook een soort van rockende proefkonijntjes. MHWHOEHAHAHA duivelse grijns

--
Maurice Makaay
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 03/08/2007 08:41

Ik vind het eigenlijk wel lekker hoe Maurice mij misbruikt als konijntje.
Wim swingt als een trein... berichtRe: Phorum mijlpaaltje: versie 5.2 alpha released
Gepost door: Wim Bremer
Datum: 03/08/2007 10:39

Je weet ook wat er uiteindelijk met Flappie gebeurde?? grinnikend

"Gitaren zijn net vrouwen: ze hebben vaak verschillende stemmingen."

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen