Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtZelfbouw afdeling
Gepost door: K3vin
Datum: 17/11/2007 20:57

Mijn idee: Een zelfbouw sectie!

-------------------------------
Mirror Bomber (bezig met bouwen) @ [www.gitaar.net]
berichtRe: Zelfbouw afdeling
Gepost door: Pim
Datum: 17/11/2007 23:23

Vind ik niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk, maar is er genoeg belangstelling voor?
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 18/11/2007 02:15

Dat vraag ik me ook een beetje af. Ik wil niet voor elk mogelijke onderwerp een sectie aanmaken, omdat het anders wel een hele lange lijst wordt. Voor mijn gevoel is zelfbouw nog niet dusdanig groot dat het een eigen forum verdient. Als er een hoop mensen het hier niet mee eens zijn, dan ben ik natuurlijk best bereid een apart forum hiervoor aan te maken. Dus degenen die serieus in een dergelijk forum zouden willen posten kunnen bij deze een gil geven.

Voor de toekomst wil ik graag een systeem bouwen, waarbij je aan kunt geven wat je favoriete forums zijn. Met zoiets is het wat minder een probleem als er veel forums zijn, omdat je dan de oninteressante forums kunt verbergen.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Gepost door: Bram
Datum: 18/11/2007 14:29

Opzich zou het best leuk zijn, aangezien ik zelf ook ooit nog es wat in elkaar wil knutselen. En in zo'n forum kun je natuurlijk mooi wat ideeŽn opdoen.

En anders kun je nog altijd een liedje zingen.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 18/11/2007 16:06

Quote:
Maurice Makaay
Dat vraag ik me ook een beetje af. Ik wil niet voor elk mogelijke onderwerp een sectie aanmaken, omdat het anders wel een hele lange lijst wordt. Voor mijn gevoel is zelfbouw nog niet dusdanig groot dat het een eigen forum verdient. Als er een hoop mensen het hier niet mee eens zijn, dan ben ik natuurlijk best bereid een apart forum hiervoor aan te maken. Dus degenen die serieus in een dergelijk forum zouden willen posten kunnen bij deze een gil geven.

Voor de toekomst wil ik graag een systeem bouwen, waarbij je aan kunt geven wat je favoriete forums zijn. Met zoiets is het wat minder een probleem als er veel forums zijn, omdat je dan de oninteressante forums kunt verbergen.

Misschien is zelfbouw, customizing en modificatie een betere term? Voor mijn gevoel gaan bijna alle topics in 'gitaren' over andere bruggen, elementen, zelfbouwen van strats, andere schakelingen, nutje monteren etc. En in apparatuur zitten nogal wat topics over het vervangen van buizen, speakers, het verbouwen van versterkers etc.
Datum: 18/11/2007 19:07

Ja, dat maakt het weer een stuk breder.
Ik heb het forum aangemaakt op proef.

--
Maurice Makaay
Datum: 19/11/2007 12:25

Jij bent snel om knipoog.
Datum: 19/11/2007 12:37

Maurice ..Mijn projectje kan daar ook wel naar toe.

[www.gitaar.net]

groeten Ben
Datum: 19/11/2007 12:43

Quote:
MK
Jij bent snel om knipoog.

Tsja.. met zulke overtuigende forumtitels kan ik natuurlijk niet weigeren. Verder heb ik de ruggegraat van een kwal en de aim to please van een schaapshond.

Benwave: het spul is verplaatst.

Als er meer mensen zijn met een zelfbouw gerelateerde discussie die ze naar het nieuwe forum willen hebben, dan laat maar horen.

--
Maurice Makaay

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen