Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
Pagina's: Vorige 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 3
berichtRe: kreten op forums
Gepost door: Wessel
Datum: 01/02/2008 12:50

Voor de rest wel een mooie uitleg van het drama van tegenwoordig.
Gepost door: Jelle
Datum: 01/02/2008 13:35

Hier is een "tv moment van het jaar" over geloof ik.
Gepost door: Gitaarlex
Datum: 01/02/2008 20:00

Ik begrijp er niks meer vanschouderophalend
Volgens mij wordt ik genaaidgeschokt

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 01/02/2008 20:06

Quote:
Lex Admiraal
Ik begrijp er niks meer vanschouderophalend
Volgens mij wordt ik genaaidgeschokt

Ik wist het wel!!!
Meisje!!
Gepost door: Waldo
Datum: 01/02/2008 21:50

Quote:
MjS
Maar als je dit forum dan zo vol met beledigingen en kwetsende uitspraken vindt zitten, kun je dan niet beter overwegen om je in te schrijven bij een christelijke zangvereniging?

Het feit dat ik het niet (altijd) eens ben met het beledigen en kwetsen wil niet zeggen dat ik er last van heb. Verder, Sjeikh, meen ik te constateren dat het internet in het algemeen hiervoor nogal eens wordt ge- c.q. misbruikt. Dat is geen onzin, dat kan iedereen constateren. Zeker niet alleen hier, maar mensen blijken erg opvliegend te zijn als ze min of meer anoniem achter hun PC'tje zitten en iemand beledigen is dan snel gebeurd, en dan laat ik moedwillig kwetsen hier nog buiten.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 01/02/2008 22:12

Dat is wel iets anders dan "Het internet, inclusief dit forum, lijkt hoofdzakelijk gebruikt te worden om mensen te beledigen en/of te kwetsen"
Als ik mensen wil beledigen of kwetsen dan merken ze dat ook hoor. Meestal wil ik dat niet en dat geldt voor iedereen hier. Je uitspraak is dus wel degelijk onzin.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 01/02/2008 22:30

Je zou mijn uitspraak hoogstens generaliserend kunnen noemen, onzin lijkt mee een stap te ver, al was het maar omdat ik nooit onzin verkondig. De vraag is dus eigenlijk hoe letterlijk je alles wenst te nemen als er een keer géén smileys worden gebruikt. Het generaliseren was overigens een bewuste keuze. (Mogen we eigenlijk wel verder van Peter?)
Datum: 01/02/2008 22:32

"al was het maar omdat ik nooit onzin verkondig" is onzin, en dat bewijst zichzelf

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Datum: 02/02/2008 09:30

Quote:
Natalee Holloway
"al was het maar omdat ik nooit onzin verkondig" is onzin, en dat bewijst zichzelf

Quote:
Waldo van Pluur
...al was het maar omdat ik nooit onzin verkondig. De vraag is dus eigenlijk hoe letterlijk je alles wenst te nemen als er een keer géén smileys worden gebruikt.

Zelfs als ik héél duidelijk ben en nadrukkelijk vermeld hoe bepaalde uitspraken dienen te worden opgevat, vervalt een gesprek met jou in een spelletje letter- c.q. woordneuken. Dit totale gebrek aan geestelijke souplesse (of je neiging om ten koste van alles je gelijk te willen halen...) is zo vermoeiend dat ik discussies met jou voortaan zal trachten te vermijden, omdat er helaas niets constructiefs in zo'n gesprek zit.

Nog even kort terug naar het begin van dit alles: als iemand zwart-wit beweert dat internet (inclusief dit forum) zo gezellig en vriendelijk is, dan beweer ik graag zwart-wit het tegenovergestelde om de zaken enigszins te nuanceren. Dat is alles. Mocht je het nu nog niet begrijpen, neem dan even via een privé-bericht contact met me op, dan zal ik het graag nog een keer uitleggen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/02/2008 09:37 door Waldo van Pluur.
Datum: 02/02/2008 10:29

Het spijt me dat ik je moe maak. Misschien is het idd beter dat je verdere discussies met mij probeert te vermijden.

Gepost door: Gitaarlex
Datum: 02/02/2008 10:44

Off-topic: Rob, wat zie er verbazend goed uit man!!!kus

Als buizen elkaar pijpen krijg je een moddelig geluid.
Datum: 02/02/2008 10:47

Zeewater is goed voor de huid he ? En veel rusten natuurlijk.

Datum: 02/02/2008 11:16

Mijn body zit onder de lotion,
mijn body zit onder de cream...
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 02/02/2008 12:31

Slim ook om gitaar.net op deze manier wat meer hits te bezorgen. Want er wordt waarschijnlijk weer wat meer op die naam gezocht de komende week. Smart thinking Rob!

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
ESP Ltd EC 401 Vf berichtRe: kreten op forums
Gepost door: Gibu
Datum: 02/02/2008 15:26

is het niet zo dat de vrijheid van meningsuiting alleen bestaat binnen de perken van de wet?

men mag racistische, negationistische en seksistische dingen zeggen waar dat is dan weer strafbaar !
Datum: 02/02/2008 16:08

Huh?
Gepost door: M.i.c.h.i.e.l.
Datum: 02/02/2008 16:15

Quote:
G i l l e s
is het niet zo dat de vrijheid van meningsuiting alleen bestaat binnen de perken van de wet?

men mag racistische, negationistische en seksistische dingen zeggen waar dat is dan weer strafbaar !

Nee, dat klopt niet helemaal. Vrijheid van meningsuiting is op een paar uitzonderingen na (politie en de koningin etc. mag je niet beledigen) onbeperkt. Racisme etc. is iets wat je niet mag doen. Je mag niet iemand ergens van uitsluiten omdat ie een kleurtje heeft.
Datum: 05/02/2008 13:52

Er bestaat geen zin zonder onzin!
Gepost door: Zilty
Datum: 05/02/2008 14:12

Oppervlakkig vind ik je leuker Yv.

Gilles trouwens ook.

Waldo dan weer niet. Maar Waldo ontbreekt dan weer humor. Damn. Ondertussen gaan we ook ronde vissekommen verbieden, worden de foto's van twee jongetjes met een vage tekening op hun hoofd toch niet tentoongesteld omdat sommigen daar aanstoot aan nemen en gaan de meisjes van halal (Ja, die ja, van het tv moment ja) een cursus discusieren geven. Ik geef mijn titel aan een ieder die hem wil. I'm as sane as can be... Waarmee Einstein gelijk had. Dat dan weer wel.

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 06/02/2008 13:12

Hee!
Gepost door: Wuls
Datum: 06/02/2008 17:23

Kunnen we goderverdomme het weer eens gaan hebben over het gangbangen van Yv? Dat waren tenminste nog eens zinnige onderwerpen!
Datum: 07/02/2008 08:48

Nee dankje, alleen Mark mag mij 'gangbangen'
Datum: 07/02/2008 09:43

Het was geen vraag..
Datum: 07/02/2008 09:49

Er stond wel een vraagteken achter
Datum: 07/02/2008 09:52

Het was geen vraag aan jou dan.

Zucht..
Datum: 07/02/2008 10:05

Zucht..

Oke
Gepost door: Zilty
Datum: 07/02/2008 10:46

Ja, dat accepteer ik als toestemming. SNEL SNEL PAK DE CAMERA

Hartelijke groeten,
Zilt
Datum: 07/02/2008 11:21

Nee dude !
Ouwe smeerlap
Gepost door: Outrage
Datum: 07/02/2008 12:43

Is Mark dan meervoud? Of beschikt hij over ongekende kwaliteiten?

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Datum: 07/02/2008 12:44

Mark is SuperMark(t)
Pagina's: Vorige 1 2 3 Alle Volgende Huidige pagina: 2 van 3

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen