Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtKom niet in chatbox
Gepost door: JB
Datum: 06/02/2008 22:07

Niet dat er nog wat te beleven valt in de chat, ik zie er nooit meer iemand, maar ik kom nu technisch gezien nu ook niet meer in.

Ik heb Java binnengehaald en geinstalleerd.

Hoe kan dat?

"The only way to make your dreams come true is to wake up!"
berichtRe: Kom niet in chatbox
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 06/02/2008 22:36

Ik ben nu in de chatbox. Het is er koud, kil en eenzaam, maar hij werkt wel. Moet je je activeX element niet nog extra activeren door op het java logo te drukken? In vista is dat wel zo, bij bepaalde beveiligingsinstellingen.
Datum: 06/02/2008 22:48

Ik kom niet bij je zitten bromsnor zolang je je profiel niet aanpast.
Je gear klopt nietdroevig
Datum: 06/02/2008 23:08

Zolang ik niet gehoord hebt hoe mijn gear bevalt blijft het zoals het is.
Datum: 07/02/2008 00:12

headbangend
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Kom niet in chatbox
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 07/02/2008 09:14

Ik zit er wel nu in maar ik blijf wachten tot iemand komtjablij
Ik vind het wel mafgek dat de chat vaak leeg is de laatste tijdjaEn dat is niet gezelligneeknipoogblij.

Zoekt naar een tweedehands GT-10 en een mesaboogie combo
Gezocht mesaboogie mark5 combo

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/02/2008 09:23 door anton KJ DDWH DJ.
Datum: 07/02/2008 09:50

Nee raar he
michaelkelly deucephoenix berichtRe: Kom niet in chatbox
Gepost door: anton KJ DDWH DJ
Datum: 07/02/2008 10:14

Quote:
Gwen Stefani
Nee raar he

JajaVind ik wel raar en maf jablij.

Zoekt naar een tweedehands GT-10 en een mesaboogie combo
Gezocht mesaboogie mark5 combo
Datum: 07/02/2008 10:37

Ik ook wel
Gepost door: K3vin
Datum: 07/02/2008 12:23

koekoek!

-------------------------------
Mirror Bomber (bezig met bouwen) @ [www.gitaar.net]
Wantijpop 2013 berichtRe: Kom niet in chatbox
Gepost door: Jeroen
Datum: 07/02/2008 13:43

De topictitel komt een beetje op mij over als een waarschuwing nogal blij

'Kom niet in de chat! De vereenzelviging van het kwaad schuilt in de chat!' knipoog

Eve's Fall - female fronted metal
Datum: 07/02/2008 13:53

Ja als je het zo bekijkt wel ja
Datum: 07/02/2008 14:00

Dat klopt. Ik was er.
Gepost door: Koen
Datum: 07/02/2008 14:55

Vaak is er ook niemand...

Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!
Gepost door: Outrage
Datum: 07/02/2008 17:51

Goed, als velen zo'n dringende behoefte hebben aan centraal menselijk contact moeten we elkaar aansporen om op de hoofdpagina regelmatig na te kijken of er iemand in de chat zit. Of anders moeten we een chat-oproep topic openen, waarin we elkaar bijvoorbeeld kunnen toeroepen: "Help, ik voel me eenzaam als een wuft konijn, kom met me chatten!" Dan kan wie de oproep leest, zich als de wiedeweerga naar de chat haasten om de persoon in kwestie uit zijn of haar wuftheid te halen!

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Datum: 07/02/2008 21:42

Uw nieuwe identiteit past u als een oude jas, Sir.
Datum: 08/02/2008 00:24

Het is dan ook een behoorlijk oude jas.

Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen.
Datum: 13/02/2008 13:48

Ja en dan kunnen wij elkaar troosten in tijden van wanhoop
Datum: 14/02/2008 10:06

Sit Gitaar.net solacium nostrum in tempora tristitiae!

Datum: 14/02/2008 10:21

Sic transit Gloria Gitaar.neti.
Datum: 14/02/2008 10:34

Cur gloriam gitaar.netis transeat? Forum locum solacii est! Finis fori sit? Non credo.

Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 15/02/2008 11:08

Thanks dudes, nu heb ik weer het hele riedeltje een dag lang in mijn hoofd zitten... Marcus et Cornelia in horto ambulant. Subito Cornelia serpentem videt. "Marce, Marce!", Cornelia Clamat, "Serpentem video!".....

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Datum: 15/02/2008 11:56

Quote:
Sir Arthur Conan Doy
Cur gloriam gitaar.netis transeat? Forum locum solacii est! Finis fori sit? Non credo.

Tjemig. Ik ben verbaasd dat ik het nog kan lezen. Maar antwoorden lukt me niet meer. Je hebt wel gelijk trouwens, denk ik.

@Mau: Marcus en Cornelia met die slang. Heb me altijd afgevraagd of de oorspronkelijke tekst niet als volgt was:

"Cornelia subito serpentem Marci videt." "Marce, Marce", Cornelia clamat, "Te serpentem video!".
Gepost door: R'Oha
Datum: 15/02/2008 12:13

@Martin: ja leuk, hŔ? Had ook al zoiets. Het is er blijkbaar goed ingeramd, vroeger.

Waar doet dat beeld (man, vrouw, tuin, slang) me ook al weer aan denken?
O ja, dat mens van Thieme en haar opmerking dat ze in het paradijs vegetariŰr waren.
Waren ze dat maar niet geweest, denk ik dan, dan hadden ze die slang opgevreten ipv die appel ....... gefrustreerd

Kortom, vegetarisme leidt tot zondeval. professor

knipoog
Datum: 16/02/2008 12:26

Dikke lulkoek
Datum: 16/02/2008 13:53

Quote:
MK
@Mau: Marcus en Cornelia met die slang. Heb me altijd afgevraagd of de oorspronkelijke tekst niet als volgt was:

"Cornelia subito serpentem Marci videt." "Marce, Marce", Cornelia clamat, "Te serpentem video!".

Te serpentem video lijkt me nogal vreemd, zeker uit de mond van Cornelia. Dit zou zoiets als "ik zie jou als een slag, Marcus" betekenen. Als Cornelia een slang bij Marcus zou zien, zou er een bijwoord ofo moeten bijstaan dat een plaatsbepaling inhoudt.

Gepost door: Shaggy
Datum: 16/02/2008 20:26

Laatste keer dat ik er enigzins aCTIEF WAS scoorde iemand maaike waarna het beste stil werd.

Maaike is best een leuke meid dus ik kan het beste begrijpen als er lui online waren puur voor haar !
Datum: 16/02/2008 22:58

Is er een reden waarom ik de Java Runtime Environment er niet meer op krijg? Het lijkt erop dat de installatieprocedure goed doorlopen wordt. Wat ik echter mis is het icoontje in de balk onder, voor dat ik Windows opnieuw installeerde stond hij er wel. Ik kom nog steed de chat niet in.

Datum: 20/02/2008 08:35

Quote:
Sir Arthur Conan Doy
MK

Te serpentem video lijkt me nogal vreemd, zeker uit de mond van Cornelia. Dit zou zoiets als "ik zie jou als een slag, Marcus" betekenen. Als Cornelia een slang bij Marcus zou zien, zou er een bijwoord ofo moeten bijstaan dat een plaatsbepaling inhoudt.

Ik zei al dat ik het beter lees dan schrijf. Sic Transit Gloria Martini.
Datum: 20/02/2008 21:04

Nou, oke dan!

Ik heb Java Runtime Environment nu een aantal keren geinstalleerd.
Ik vind geen mededelingen dat er iets fout gegaan is.

Wanneer ik de chat wil openen wordt het scherm zwart en verschijnt linksboven een een rood kruisje.

Zijn er nog meer mensen met een rood kruisje, c.q. waarom werkt e.e.a. bij niet? Ik heb via het Java control panel wel is geprobeerd, maar durf daar niet te ver in te gaan?

Datum: 24/02/2008 18:43

Quote:
JB
Zijn er nog meer mensen met een rood kruisje, c.q. waarom werkt e.e.a. bij niet? Ik heb via het Java control panel wel is geprobeerd, maar durf daar niet te ver in te gaan?

Mijn vrouw heeft dat ook weleens, dan durf ik er ook niet te ver in te gaan. Is heel normaal, hoef je je geen zorgen over te maken. Na een dag of vijf is het weer voorbij. grinnikend
Datum: 24/02/2008 19:30

Mooi ingekopt Martin!

Maar waarom krijg ik JAVA er niet op?

Datum: 24/02/2008 20:05

Weet niet. Staan er nog resten van een oudere versie, in je register bijvoorbeeld?
Datum: 24/02/2008 22:03

Tijdens de installatieprocedure veegt hij voorgaande versies weg!

Hij staat onder Configuratie/Software wel in de lijst,
maar zie geen JAVA in het overzicht Start/Alle programma's!

Ik draai regelmatig de Eusing Registry Cleaner.

Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 25/02/2008 01:22

Java zul je meestal ook niet zien in Start -> Programma's. Het moet automatisch worden gestart om Java programma's uit te voeren. De browser moet dus bijvoorbeeld snappen dat Java gebruikt kan worden om de chat op te starten. Gaat daar iets mis, dan is Java om onduidelijke redenen niet goed met de browser ge´ntegreerd.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist
Datum: 25/02/2008 07:44

Quote:
JB
Tijdens de installatieprocedure veegt hij voorgaande versies weg!

Dat heb ik wel bij meer software gehoord, om later toch nog resten tegen te komen...
Datum: 26/02/2008 19:22

Nou, wil mijn dochter op een website kijken, popt er opeens een schermpje op waarin wordt gevraagd bepaalde invoegtoepassingen te activeren.
Kijk ik in de lijst, staat daar ook een Java Control Panel bij.
Ingeschakeld en verdomd, het werkt!

Probleem opgelost!

Datum: 26/02/2008 20:46

Zie je nou wel? Het hoort erbij en het gaat vanzelf weer over. Zei ik toch.
Datum: 05/03/2008 11:39

Net als acne

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen