Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtMaurice is anti-firefox?
Gepost door: Frankie
Datum: 16/02/2008 15:59

Sinds enige tijd werken bij mij alle afbeeldingen op de site niet meer, deze verschijnen gewoon als grijze vlakken, als ik er op klik word het een wit vlak. Het gare is, is dat dit probleem zich alleen voordoet in Firefox, in IE7 werkt het perfect... Duuuus ligt het aan mij, of hebben meer mensen dit probleem?

Frank maakt meer kapot dan je lief is
Wantijpop 2013 berichtRe: Maurice is anti-firefox?
Gepost door: Jeroen
Datum: 16/02/2008 16:49

Integendeel, Maurice is anti-Explorer knipoog
Ik gebruik ook Firefox en heb nergens problemen mee.

Eve's Fall - female fronted metal
berichtRe: Maurice is anti-firefox?
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 16/02/2008 17:55

Ik gebruik ook FF, en bij mij werkt het ook allemaal gewoon goed. Ben je misschien te fanatiek geweest met een AdBlocker? Anders FF opnieuw installeren, ik heb zo af en toe ook wel eens iets wat niet helemaal goed lijkt te gaan, een meestal is dat met een re-install wel op te lossen!
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 16/02/2008 18:39

Gitaar.net werkt al jaren perfect met firefox. Volgens mij moet je de oorzaak van je probleem eerder bij je eigen computer gaan zoeken.
Gepost door: Rob de Jong
Datum: 16/02/2008 22:08

virusje

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Maurice Makaay
Datum: 18/02/2008 14:07

Zoals de rest al goed heeft opgemerkt, ben ik pro FireFox (op het irritante af). Gitaar.net wordt dan ook ontwikkeld op FireFox en bij de release van nieuwe features worden achteraf alle bulten, kuilen en afwijkingen voor MSIE gladgestreken.

--
Maurice Makaay
Gitaar.net webmaster, Phorum hacker, gitarist

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen