Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
Alle bestanden voor deze discussie
Bestandsnaam Bestandsgrootte   Gepost door Datum  
2013-02-11 19 28 51.jpg 1.25 MB open | download Da Vinci 14/02/2013 Bericht lezen
berichtWeergeven Android Browser
Gepost door: Da Vinci
Datum: 13/02/2013 10:50

Ik heb de laatste dagen problemen met weergeven in m'n Android Browser.
Bij het laden van de website wordt op home het overzicht van topics/laatst geposte berichten niet weergegeven. Ik krijg verder ook geen foutmelding ofzo, dat deel blijft gewoon leeg. Voorheen is dit wel altijd goed gegaan, en ook op m'n iPad is de weergave prima.

Meer mensen hier last van? En liever nog; iemand een oplossing hiervoor (behalve een iPhone kopen).

Hier had uw advertentie kunnen staan.
berichtRe: Weergeven Android Browser
Gepost door: Bob
Datum: 13/02/2013 11:19

Ik heb gebruik Google chrome op mn Android en dat werkt perfect.
Mijn Washburn berichtRe: Weergeven Android Browser
Gepost door: Cees Koelewijn
Datum: 13/02/2013 14:40

De standaard browser op Android is een onding. 100% garbage. Ik adviseer Dolphin mobile.

--- "One does not simply own enough guitars." ---
Datum: 14/02/2013 10:55

Thx mannen, heb Dolphine geïnstalleerd en kan weer naar hartenlust gitaar.netten vanaf m'n telefoon (als m'n vrouw weer een of andere spelverslaving aan 't botvieren is op mijn ipad).

Gepost door: Rob de Jong
Datum: 14/02/2013 17:15

Quote:
"Da Vinci"

Thx mannen, heb Dolphine geïnstalleerd en kan weer naar hartenlust gitaar.netten vanaf m'n telefoon (als m'n vrouw weer een of andere spelverslaving aan 't botvieren is op mijn ipad).
Je hebt duidelijk een ordeprobleem in je gezin. Als gezinshoofd moet je daar snel en effectief op inspelen, anders loopt het volledig uit de hand.
Ik kan je wel wat tips geven, als ervaren gezinshoofd heb ik vaker met dat bijltje moeten hakken.

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
berichtRe: Weergeven Android Browserbijlage
Datum: 14/02/2013 17:21

Quote:
"Rob de Jong"

Da Vinci
Je hebt duidelijk een ordeprobleem in je gezin. Als gezinshoofd moet je daar snel en effectief op inspelen, anders loopt het volledig uit de hand.
Ik kan je wel wat tips geven, als ervaren gezinshoofd heb ik vaker met dat bijltje moeten hakken.

Graag Rob, zie ook bijgevoegde foto van mijn vijf maanden oude zoon.

En ik ben bang dat het alleen nog maar erger wordt...

Gepost door: Angelo
Datum: 14/02/2013 17:39

Geef je Rob nou gewoon foto's van je kids? Ben je al vergeten waarom ie Nederland heeft moeten ontvluchten?

------------------------------------------------
Mijn JoeTjoep!
Datum: 14/02/2013 17:56

Mooi, er is inmiddels een kandidaat plaatsvervangend gezinshoofd aanwezig.

Leten we beginnen met het vaststellen van een baseline, dan weten we hoe we er het beste aan kunnen werken. De Raad van Gezinshoofden heeft hiervoor een checklist samengesteld die ons kan helpen:

1. Luistert je vrouw wel goed naar je? Doet ze ook wat je zegt?

a) Altijd
b) Meestal
c) Soms
d) Meestal niet
e) Nooit

2. Heeft je vrouw een eigen mening? Uit ze die ook wel eens?

a) Altijd
b) Meestal
c) Soms
d) Meestal niet
e) Nooit

3. Hoe vaak moet je je vrouw straffen?

a) Nooit
b) Minder dan eens per maand
c) Minder dan iedere week
d) Ninder dan dagelijks
e) Dagelijks

4. Is je vrouw bekend met de richtlijnen voor een gelukkig gezin, zoals uitgegeven door de Raad van Gezinshoofden?

a) Ja
b) Nee
c) Weet niet

Torque: 347 ft-lbs torque @ 3,900 RPM. Torque is what shoots the SL500 forward as smoothly as if moved by the very Hand of God or a hydraulic carrier jet launcher. Many people exclaim "Jesus Christ!" the first few times they undergo this acceleration, which confirm's the involvement of the Hand of the Almighty.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 14/02/2013 18:00

Quote:
"Rob de Jong"

Mooi, er is inmiddels een kandidaat plaatsvervangend gezinshoofd aanwezig.

Leten we beginnen met het vaststellen van een baseline, dan weten we hoe we er het beste aan kunnen werken. De Raad van Gezinshoofden heeft hiervoor een checklist samengesteld die ons kan helpen:

1. Luistert je vrouw wel goed naar je? Doet ze ook wat je zegt?

a) Altijd
b) Meestal
c) Soms
d) Meestal niet
e) Nooit

2. Heeft je vrouw een eigen mening? Uit ze die ook wel eens?

a) Altijd
b) Meestal
c) Soms
d) Meestal niet
e) Nooit

3. Hoe vaak moet je je vrouw straffen?

a) Nooit
b) Minder dan eens per maand
c) Minder dan iedere week
d) Ninder dan dagelijks
e) Dagelijks

4. Is je vrouw bekend met de richtlijnen voor een gelukkig gezin, zoals uitgegeven door de Raad van Gezinshoofden?

a) Ja
b) Nee
c) Weet niet

Is dit allemaal in Microsoft werktijd? Er zijn er voor minder ontslagen hè!
Datum: 14/02/2013 18:13

Quote:
"Rob de Jong"

Is je vrouw bekend met de richtlijnen voor een gelukkig gezin, zoals uitgegeven door de Raad van Gezinshoofden?

Zijn dat die onlangs op de website van de Televaag stonden?

Datum: 14/02/2013 20:58

Quote:
Nico

Is dit allemaal in Microsoft werktijd? Er zijn er voor minder ontslagen hè!
Ik werk 24 uur per dag. Het is wel the land of opportunity, he?

Datum: 14/02/2013 20:58

Datum: 14/02/2013 22:03

Quote:
"Rob de Jong"

Ik werk 24 uur per dag.

Wow, dan zul je wel snel doodgaan.
Mensen die dit roepen vind ik normaal gesproken zielig...of je schat jezelf véél te hoog in of je bent slaaf van je werk(gever), beide even triest imho.
Datum: 14/02/2013 23:36

Ik ben zielig en schat mijzelf veel te hoog in. En ben slaaf van mijn werkgever.
Het moet ook allemaal, want naast mijn werk ben ik ook nog fulltime gezinshoofd, 24 uur per dag. Slaaf van mijn gezin. En van mijn gitaar, want dat gaat ook maar door, in je hoofd, de hele dag.

Ja, dat is allemaal erg triest, ja. Tjeempie. Ik ga waarschijnlijk snel dood. Wat me beter lijkt dan langzaam dood gaan, maar terzijde.

En het ergst is dat ik in denial ben, want ik vind het allemaal niet erg. Nog triester.

Datum: 14/02/2013 23:52

clownesk Voorspelbaar.
Gepost door: Purple John
Datum: 15/02/2013 00:46

Heb je dat lijstje zelf samengesteld Rob, of heeft je vrouw het gedaan? Of, misschien nog wel waarschijnlijker, heb je het in opdracht van je vrouw gedaan?

"I have no tolerance for fools"- Ritchie Blackmore
www.fab5.2trouble.nl
Datum: 15/02/2013 02:04

Mijn vrouw is een goed gezinslid, die de noodzaak van een soeverein gezinshoofd begrijpt en onderschijft.

Ik help graag andere gezinshoofden die daarmee tobben, het gezin is immers de hoeksteen van de samenleving, dus van een algemeen stabiele gezinssituatie profiteren allen.

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen