Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?
Forum: Vragen en opmerkingen
berichtPosts worden geweigerd?!?
Gepost door: Peter Zwart
Datum: 02/12/2014 09:47

Probeer een advertentie te plaatsen, maar krijg steeds de melding:

"De gegevens die u naar de server heeft gestuurd zijn geweigerd, omdat het lijkt dat deze verstuurd zijn door een automatische bot"

Doe ik iets verkeerd ?
berichtRe: Posts worden geweigerd?!?
Datum: 02/12/2014 10:12

Ook het toevoegen van afbeeldingen gaat erg moeizaam. Alles keurig binnen de aangegeven bestandslimieten.

Advertenties staan inmiddels online, maar krijg bij de laatste slechts 1 foto ge-upload.
Gepost door: Anonieme bezoeker
Datum: 02/12/2014 10:28

Dat is je straf omdat je jezelf niet netjes voorstelt duivelse grijns
Datum: 02/12/2014 10:30

precies
Datum: 02/12/2014 11:02

Aha...dus dat is het.gefrustreerd

Mijn naam is dus Peter, 44 jaar oud en sinds mijn 15e actief als bassist. Gespeeld in diverse bands, van eigen werk tot covers, van jazz tot rock.

De reden dat ik me hier heb geregistreerd is een minder leuke. Helaas is kort geleden mijn beste vriend en mede muzikant Carl veel te vroeg overleden. Ik weet dat hij hier ook actief was en hoopte wat sporen terug te kunnen vinden. De advertenties heb ik geplaatst in overleg met zijn vrouw/weduwe, die ik bijsta met de verkoop van enkele instrumenten uit zijn omvangrijke verzameling.

ps: een forum om jezelf voor te stellen ontbreekt hier. Hoop dat op deze manier recht te hebben gezet. Desondanks bedankt voor jullie warme welkom. duivelse grijns
Datum: 02/12/2014 11:11

Welkom Peter, driewerf welkom!!!
Trek het je niet aan; we hebben hier altijd wel wat te zeuren.

Inderdaad vervelend om je vanwege deze nare gebeurtenis hier te (moeten) registreren. Veel sterkte gewenst met het verlies van je vriend/muziekmaatje en succes met de verkoop.
Datum: 02/12/2014 14:38

Thx !klappend
Gepost door: bas
Datum: 02/12/2014 20:14

welkom Peter

[www.hetdok.com]
Selmer top + Mesa cab bij Woods on Fire berichtRe: Posts worden geweigerd?!?
Gepost door: Vincent van Haperen
Datum: 03/12/2014 09:51

Welkom Peter, en gecondoleerd.

Ongenode Gaste
Woods on Fire
Wantijpop 2013 berichtRe: Posts worden geweigerd?!?
Gepost door: Jeroen
Datum: 04/12/2014 20:31

Waarschijnlijk denkt de forumsoftware dat omdat je je advertenties heel kort na elkaar probeerde te plaatsen, en misschien speelt het ook mee dat je eerste posts na aanmelding op het forum advertenties waren.

Eve's Fall - female fronted metal
Gepost door: Kees Vlees
Datum: 11/12/2014 17:28

Quote:
"Peter Zwart"

Aha...dus dat is het.gefrustreerd

Mijn naam is dus Peter, 44 jaar oud en sinds mijn 15e actief als bassist. Gespeeld in diverse bands, van eigen werk tot covers, van jazz tot rock.

De reden dat ik me hier heb geregistreerd is een minder leuke. Helaas is kort geleden mijn beste vriend en mede muzikant Carl veel te vroeg overleden. Ik weet dat hij hier ook actief was en hoopte wat sporen terug te kunnen vinden. De advertenties heb ik geplaatst in overleg met zijn vrouw/weduwe, die ik bijsta met de verkoop van enkele instrumenten uit zijn omvangrijke verzameling.

ps: een forum om jezelf voor te stellen ontbreekt hier. Hoop dat op deze manier recht te hebben gezet. Desondanks bedankt voor jullie warme welkom. duivelse grijns

Nog commentaar ook??

Kees Vlees
zelfs mijn zus en dat is een schele
speelt niet op een tele

Bericht
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen