Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 1 van 17
Resultaten 1 - 30 van 495
6 jaren geleden
Gaaf is dat! Ik heb verspreid over 2 jaar met Andy Timmons, Paul Gilbert, Guthrie Govan (2x), Richard Smith, Carl Verheyen en Kee Marcello kennis mogen maken/jammen. Eveneens clinics Zeer leerzaam.
Gepost door: Joshua
Forum: Gitaristen
6 jaren geleden
TC Electronic Flashback X4 is een mooi delaypedaal met veel mogelijkheden. De Electro Harmonix Deluxe Memory Man is ook een veelgeprezen delaypedaal. Qua booster gebruik ik een RCbooster van Xotic. Een hele mooie 'transparante' boost met volume, gain, treble en bass control. Doen wat ze moeten doen
Forum: Apparatuur
6 jaren geleden
Onderhandelen over de prijs is mogelijk!
Forum: Vraag en aanbod
6 jaren geleden
Te koop aangeboden: Meteoro Falcon 50G, nieuwe MESA BOOGIE 6L6 buizen, volledige revisie gehad & 2 2x12inch speakerkast + footswitch. Beste gitarist, Wegens mijn Geneeskundestudie, bied ik hierbij mijn Meteoro Falcon 50G, 50 watt 1kanaal buizenversterker, met 2 maal een 2x12inch speakerkast en footswitch aan. Deze review op internet biedt een mooi overzicht van de kwaliteiten en spe
7 jaren geleden
.eu, sorry
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
7 jaren geleden
torrentz.com
7 jaren geleden
Voor een cleane booster, die geluid echt mooi aandikt, zonder extra gain oid > RC Booster zoals XaleX zegt Top ding, echt waar.
Forum: Apparatuur
7 jaren geleden
Hahaha, moest echt lachen
Forum: Luister hier eens naar!
7 jaren geleden
De bedoeling is niet eentweedrie dat ik ermee ga optreden, meer voor thuisgebruik en voor opnames. Een cutaway is wel wenselijk ja Wat geluid betreft, dat moet ik zelf natuurlijk gaan beoordelen. Maar sprankelend hoog is wel mijn ding ja
Forum: Gitaren
7 jaren geleden
Elektro-akoestisch
7 jaren geleden
Beste gitaarpuntnetters, Ik ben van plan om een semi-akoestische gitaar te gaan kopen. Ben echter nog niet helemaal thuis in dat wereldje. Heb totaal geen idee wat nu "goede" akoestische gitaren zijn. Ik ben bereid 600-1000 euro uit te geven voor een kwalitatief goed en mooi instrument. Kunnen jullie mij iets aanraden? Alvast dank!
7 jaren geleden
Wow. Fu, thnx for my mondayevening moment. Betoverend gewoon! Ik ben op dit moment bezig met een project samen met wat vrienden, juist in dit sfeertje. Thnx voor de inspiratie! Awesome
7 jaren geleden
Naar mijn mening hoor ik in het begin echt typisch Satch lickjes, ook de legato's Nice!
8 jaren geleden
tweede helft is zeer Andy Timmons achtig! Like!!!
8 jaren geleden
Held en nog eens held! Awesome sound en spel. Ben al langere tijd zeer grote lieverhebber van zijn muziek. Ook ik kan niet wachten tot de nieuwe BCC Afterglow
8 jaren geleden
Thnx guys!!! Waar zouden volgens jullie dingetjes aan veranderd kunnen worden? Hebben jullie zo 123 voorbeelden ervan?
8 jaren geleden
Na een lange werk-vakantie mijn gitaar weer eens een paar daagjes opgepakt en deze klassieker eindelijk onder de knie gekregen. Tips zijn zeer welkom. Ben sowieso van plan hem nog te gaan perfectioneren. Ik vind mijn wah gebruik nu nog niet optimaal. Iemand hier tips of tricks?
8 jaren geleden
Zalige discussie heer weer Nogmaals, FORZA ITALIA
8 jaren geleden
FORZA ITALIA!
8 jaren geleden
Heb een BB-preamp en RC-booster. Zalige pedaaltjes! AC is ook zeer lekker. BB en RC samen bevielen mij meer.
8 jaren geleden
voila
8 jaren geleden
Vanavond in een aantal bioscopen in Nederland te zien! Wie gaat? Ik ben in Maastricht te vinden Ben benieuwd
8 jaren geleden
Nu weet ik waar Bonamassa zijn invloed vandaan heeft! Mooi!
8 jaren geleden
QuoteDa Vinci of je kiest voor 2 vakjes meer voor 25,- minder Geen zwevende brug
8 jaren geleden
Heb het voorrecht gehad om drie dagen les van hem te hebben en er mee te jammen, koffietje te drinken en ijsjes te eten in het schitterende Siracusa Zeer fijne en coole gast en inderdaad beetje onderschat!
8 jaren geleden
QuoteFoob Knap, maar ook niet mijn ding. Ik hou verder ook niet van het heftige vibrato. Verder wat MK zegt. Maar nogmaals, razend knap +1
9 jaren geleden
wat een topic jongens, whahaha.
Forum: Podium
9 jaren geleden
Samson en Gert?
Forum: Speeltechniek en theorie
9 jaren geleden
hahah
9 jaren geleden
Minchia!
Pagina's: 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 1 van 17