Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 1 van 87
Resultaten 1 - 30 van 2585
2 maanden geleden
Henkieeeeeee!!! Om je heel veel frustratie te besparen, begin zonder een floyd rose. Zeker goedkope gitaren met een floyd-rose zijn onmeunig kut om in stemming te houden. Eerst lekker gaan spelen!
Gepost door: Henkie (PC)
Forum: Gitaren
6 maanden geleden
Heey wat leuk, Outrage is er Back, ga jij eens even in een hoekje staan. Wel leuk dat een topic als dit iedereen weer bij elkaar brengt. Spelen jullie ook nog allemaal gitaar? Ik wel
Forum: Luister hier eens naar!
1 jaar geleden
wat is geaard stroom? Dan vliegt je aardlek er uit. Beter om er wel op te hebben voor veiligheid. Maar werkt uitstekend zonder
Forum: Apparatuur
1 jaar geleden
Als mensen hier op dit forum al butt-hurt worden vrees ik het ergste voor hun in de samenleving. :tldr: lekker boeie
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
1 jaar geleden
Ik denk dat je alleen de footswitch bedoelt? Bij de vox ac15 is het in elk geval zo dat elk willekeurig latching footswitch werkt het woord latching is waar je naar moet kijken, het is in feite alleen een maak/breek contact.
1 jaar geleden
WELKOM PIETER! nieuwe snaar er op?
1 jaar geleden
Spetter PIETER pater Anonieme bezoeker, in de water ...
1 jaar geleden
Koud he, zo ongeveer tegen het einde van maart. Het is me wat
Forum: Vraag en aanbod
1 jaar geleden
meh ...
2 jaren geleden
voor efficientie, buizen gaan langer mee, zou je hem kunnen biassen. Maar dat zou je met je oude versterker misschien ook eens moeten doen als je hem vaak gebruikt. In ieder, werkt prima om te kijken of die werkt
2 jaren geleden
11. Re: 1
4
2 jaren geleden
"Geachte medeleden/gasten van Gitaarnet.net" hier gaat het al fout Maar je hoge toon. Heb je zonder pedaaltjes er voor ook last van die volume wisselingen? Zo ja, dan waarschijnlijk een opgedroogde condensator in die gainstage van je versterker. Zo niet, dan toch in de chain voor je versterker. Andere power supply of ander patchkabeltje geprobeerd? Nou is het ook vrij optimistis
2 jaren geleden
Ik heb hier een JVC en een B&O platenspeler staan die allebei nog gebruikt worden. Zo een keer in de maand koop ik nog wel eens een LP. Maar er is weinig nieuwe muziek die ik op LP heb. Laatste 'nieuwe' muziek die op op vinyl gekocht heb waren de drie albums van Karnivool. Geen spijt van gehad! Op de een of andere manier luister ik anders naar een album als het iets meer 'moeite' kost om
2 jaren geleden
Ik luister al een aantal dagen naar dit nummer. Als de rest van het album ook zo klinkt kan ik er zeker wel naar luisteren Nieuwe album komt uit op 7 april
Forum: Luister hier eens naar!
2 jaren geleden
mooi, opsluiten en nooit meer vrij laten
Forum: Gitaristen
2 jaren geleden
Oh en WELKOM PIETER!
2 jaren geleden
Kijk naar waar je favoriete artiesten op spelen. Huil in een hoekje omdat dat spul veels te duur is. Kijk naar merken die dezelfde modellen maken voor betaalbare prijzen. Wil je al gelijk in bands gaan spelen? Dat heeft namelijk ook flink wat invloed op je keuze qua amps. Test onze kennis is. Wat voor artiesten zijn jou voorbeelden?
2 jaren geleden
gedaan, nu krijg ik alleen maar een blue screen ziet er wel mooi uit. Klinkt ook goed
Forum: Vragen en opmerkingen
2 jaren geleden
als iemand de oplossing heft hoor ik het ook graag. Bij mij opent ook niks meer
Forum: Vragen en opmerkingen
2 jaren geleden
Zover ik weet niet. Er zit elektronica in die gewoon niet werkt als er niet iets van spanning op staat (opamps en/of transistoren). Die laten dan niks door. je kan misschien 1 van je pickups veranderen naar een passieve? Maar dan heb je wel een groot volumeverschil tussen de twee
Forum: Bassisten
2 jaren geleden
Even bij een gitaarzaak vragen om je frets te laten 'afvlakken' Kost hooguit een paar tientjes, maar vaak krijg je wel een hele nette afstelbeurt, nieuwe snaren etc. Je gaat er in ieder geval op vooruit
2 jaren geleden
Tadaaa, backups kan je maken met de edit&share software (iets naar beneden scrollen) Ik vraag mij alleen af of die software wel in het nederlands kan
3 jaren geleden
Iedereen is hier een narcistische klootzak, daarom kunnen we het zo goed met elkaar vinden. Moraalridders passen hier eenvoudigweg niet tussen. Anders gezegd, dit hele forum bestaat uit "grappige" replieken
3 jaren geleden
lekker zelf doen. In het ergste geval gaat het fout en leer je er iets van graphtech is beter. DOEN!
Forum: Gitaristen
3 jaren geleden
een voeding voor mijn pedalboard met 12 geisoleerde high ampere uitgangen! Kost godpleuris duur, dus ik maak er zelf wel een keer een. Tot die tijd heb ik 4 verschillende voedingsblokjes onder mijn pedalboard liggen -,-'
3 jaren geleden
oke ... deze is ook wel heel erg gaaf. Ik vind het on-the-fly je loops editen met die dip-switches gewoon fijn denk ik. Maar moeilijk duur.....
3 jaren geleden
waarom niet gewoon de (nu nog) goedkoopste? Als ik ooit teveel geld heb ga ik zo een kopen: Geen gedoe met menu's en sub-sub-menu's. Gewoon lekker analoog (is altijd beter) met dip-switches
3 jaren geleden
QuoteGitaarlex Nee inderdaad, niemand snapt hem. Dat het irritante kind het niet snapt kan ik nog wel inkomen maar ik had toch wel wat slimmere gitaristen verwacht Buiten dat je grap niet leuk is, heb je wel gelijk. Liam is altijd een irritant ventje geweest
3 jaren geleden
de schroeven van de halsplaat aandraaien? Of voor de zekerheid helemaal uit elkaar halen en kijken of ergens hout is gaan splijten. Dan heb je namelijk een veel groter probleem en kan die het beste naar een reperateur. Als die jou dat geld nog waard is. Fenders, pff, ouwe meuk
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
3 jaren geleden
QuoteJan Thx voor je reactie Ik zou een fx loop kunnen laten intstaleren maar dan komen de effecten daarna toch weer in de overstuurde poweramp waardoor het volgens mij niet zou uitmaken jup ... Is het geluid echt zo overstuurd bij de power amp dat de effecten niet meer tot hun recht komen?
Pagina's: 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 1 van 87