Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Huidige pagina: 1 van 1
Resultaten 1 - 7 van 7
8 jaren geleden
De band uit Alphen a/d Rijn is niet de 'tired old men' op uw weblink. Onze band "Murphey's Law" is actief en het maken van goede vooruitgang geboekt op het moment. Uw commentaar betekenen niets voor ons, dank u.
Gepost door: Kevin L.
Forum: Podium
8 jaren geleden
QuoteMK In Nederland spreek ik Nederlands, Sebas. Sorry mensen ... maar ik denk dat het posten in Engels is beter dan mijn slechte Nederlands op het moment. Ik ben 1 jaar een Nederlands student. Het is moeilijk te "teach an old dog new tricks"!
Forum: Vraag en aanbod
8 jaren geleden
QuoteAngelo Wel die gitaar kan ie wel kwijt in de us alleen levert ie in europa veel meer op. Hij Verkoper maakt winst koper heeft een nieuwe gitaar voor een nette prijs, iedereen blij. nu nog langs de douane sneaken "Sneaken" is a harsh word. I prefer "nu nog langs de douane lopen".
8 jaren geleden
Quotescrib huh? ze kunnen deze ongelooflijk goede gitaar niet kwijt in de VS dus gaan ze hem als handbagage meenemen naar NL om helemaal speciaal hier te kunnen verkopen? en dat doet de heer tussenpersoon gratisch en voor niets? Yes, I am not involved and I am not interested in any % of money. This guy is a good friend (and muziek colleague). He is an American who has lived in Leiden since th
8 jaren geleden
Gibson F5 Mandolin Serial #72207 signed by Lloyd Loar (on inside label) on February 26, 1923 This is a beautiful, vintage instrument built by Gibson Company acoustic engineer Lloyd Loar in 1923. The 'Lloyd Loar' period instrument is a highly sought after instrument, and fewer than 300 are known to exist in the world. I have owned this mandolin since 1986. It previously belonged to the late J
8 jaren geleden
This amazing acoustic "Vintage Series" Martin Herringbone D28-V Guitar will be available after June 15, 2011. It is currently in Nashville. The guitar will be carried onto the plane. It will not be checked in the baggage compartment! This is a new guitar, and it was chosen from 5 of what we think is the best HD28-V models ever made in this series by the Martin Guitar Company. Ful
8 jaren geleden
Zomerspektakel Zegerplas Camping ~ 27 mei ~ Alphen a/d Rijn, Zuid Holland 18:15 - 22:30 De uitsmijters vormen Waylon en Alain Clark, die beiden met een grootse band naar het Zomerspektakel zullen komen, ieder voor een spetterende show! Ook hebben we één van de meest veelbelovende acts uit de wijde omgeving, Murphey's Law. 2010 was al een succesvol jaar voor de band, maar 2011 gaat zeker hel
Forum: Podium
Huidige pagina: 1 van 1