Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Huidige pagina: 1 van 1
Resultaten 1 - 7 van 7
8 jaren geleden
De band uit Alphen a/d Rijn is niet de 'tired old men' op uw weblink. Onze band "Murphey's Law" is actief en het maken van goede vooruitgang geboekt op het moment. Uw commentaar betekenen niets voor ons, dank u.
Gepost door: Kevin L.
Forum: Podium
8 jaren geleden
QuoteMK In Nederland spreek ik Nederlands, Sebas. Sorry mensen ... maar ik denk dat het posten in Engels is beter dan mijn slechte Nederlands op het moment. Ik ben 1 jaar een Nederlands student. Het is moeilijk te "teach an old dog new tricks"!
Forum: Vraag en aanbod
8 jaren geleden
QuoteAngelo Wel die gitaar kan ie wel kwijt in de us alleen levert ie in europa veel meer op. Hij Verkoper maakt winst koper heeft een nieuwe gitaar voor een nette prijs, iedereen blij. nu nog langs de douane sneaken "Sneaken" is a harsh word. I prefer "nu nog langs de douane lopen".
8 jaren geleden
Quotescrib huh? ze kunnen deze ongelooflijk goede gitaar niet kwijt in de VS dus gaan ze hem als handbagage meenemen naar NL om helemaal speciaal hier te kunnen verkopen? en dat doet de heer tussenpersoon gratisch en voor niets? Yes, I am not involved and I am not interested in any % of money. This guy is a good friend (and muziek colleague). He is an American who has lived in Leiden since th
8 jaren geleden
Gibson F5 Mandolin Serial #72207 signed by Lloyd Loar (on inside label) on February 26, 1923 This is a beautiful, vintage instrument built by Gibson Company acoustic engineer Lloyd Loar in 1923. The 'Lloyd Loar' period instrument is a highly sought after instrument, and fewer than 300 are known to exist in the world. I have owned this mandolin since 1986. It previously belonged to the late J
8 jaren geleden