Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Huidige pagina: 1 van 1
Resultaten 1 - 7 van 7
8 jaren geleden
Hai Spollie, Natuurlijk kun je je volume op je gitaar terugdraaien, maar ja.... En een princeton 112 plus heeft geen fx loop. evengoed bedankt voor de reaktie, groetjes Henk
Gepost door: Henk dalmulder
Forum: Apparatuur
8 jaren geleden
Hai Foob, Je hebt wel een beetje gelijk kwa aankoop, maar waar ik hem kocht kon het geluid bijna niet weg, echt een kabouterkamertje dus ik dacht dat valt thuis wel mee. Dus niet he, maar toen had ik hem al gekocht en eerlijk is eerlijk het geluid wel hard maar wel mijn smaak. en jouw oplossing attenuator, ik had er echt nog nooit van gehoord, nou zegt dat niet zo veel hoor maar heb ik toch ee
8 jaren geleden
Hai R'Oha, Is niks mis met een transistor hoor, dus ik heb ook een Vox AD 60 VT (de blue one) met pedaal die er bij hoort enne een hoop geluiden en effecten, maar je mist het sprankelende van een fender en uiteindelijk vind ik dat mooier. Dus de vox (heel weinig gebruikt)ziet er als een showroom model uit, gaat dan ook in de verkoop binnenkort. Groetjes Henk
8 jaren geleden
Hai Remco, Ben blij dat ik hier niet alleen in sta, ben inderdaad benieuwd of dit technisch op te lossen is. Ik kan wel wat met een verfkwast of drukpers, maar van elektronica geen sjoege. Dus ik hoop dat er een techneut opstaat en zegt........ Alvast bedankt Henk
8 jaren geleden
Hi R'Oha, Een princeton 112 plus is natuurlijk géén ''buizenbak'', is een gewone transistor versterker, maar maakt wel een hoop herrie. Maar wat ik rondom mij verneem is dat dit soort versterkers niet echt mooi ''trapsgewijs'' af te regelen zijn, of is er een potmeter stuk?(geen verstand van) Groetjes henk
8 jaren geleden
Hallo Mark, nou als bij 1 het geluid van zo'n 3 meter afstand (wel in de huiskmer )al aardig hard is, wat dan dan bij 6 of 7? Enne hoezo niet gelijkmatig te doseren, is dat een fender ''kwaal''.?
8 jaren geleden
Hallo, Ik heb sinds kort een 2e hands Fender Princeton 112+ gekocht, nu heb ik een vraag, het volume van het 1e (normaal)en zowel het 2e kanaal(scheuren) staat op 1 al Keihard is dit normaal of is er iets kapot(pot meter?)Het volume kan tot 10 maar eh dat wil je echt niet. Kan iemand mij verder wegwijs helpen. Hij hoort 65 watt vermogen te geven met een 12 inch Fender special speaker. Ik hoor
Huidige pagina: 1 van 1