Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: 1 2 Volgende Huidige pagina: 1 van 2
Resultaten 1 - 30 van 50
12 jaren geleden
Hey Ik zou graag een pedaal hebben die ook nog de AB switch kan doen van mijn gitaarversterker en tevens de klanken veranderd op de Voodu.Zoals de FCB van Behringer. Heeft er iemand ervaring hiermee of welke pedalen hebben dezelfde mogelijkheid? Alvast bedankt
Gepost door: Steve Claeys
Forum: Apparatuur
12 jaren geleden
idd petje af!!! Mooie klank trouwens
Forum: Luister hier eens naar!
12 jaren geleden
En wat wil je ervoor aub? dank
Forum: Vraag en aanbod
12 jaren geleden
hier heb je ene http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Effecten/6830357/Vox_Tonelab_SE.html grtz
12 jaren geleden
Hey Hier kan je al een klein beetje terugvinden http://www.thegigrig.com/ het is al een begin
Forum: Gitaristen
12 jaren geleden
Hey Veel ken ik er niet van maar ik denk van wel. Ik heb hier een Orange rockerverb50 en ik sluit de twee 16ohm cabinetjes aan op twee outputs van 8 ohm Toen ik informeerde bij mijn lokale muziekwinkel was dit geen enkel probleem om ze zo aan te sluiten. groeten
12 jaren geleden
Hey Heeft er iemand ervaring met de Mini Pod van line6? Het lijkt me wel een tof ding om er thuis wat mee te spelen. Zou die veel verschil tonen tegenover de gewone Pod? dank je
12 jaren geleden
Hey Proficiat met uw nieuwe gitaar man! Veel plezier ermee.
Forum: Gitaren
12 jaren geleden
Iemand ervaring met de Vox Tonelab SE Zo te zien staan er daar nogal wat simulaties op van de VOX AC30
12 jaren geleden
a dat is interessant Ron, ik ben van plan niet zoveel geld uit te geven en die line 6 is nog betaalbaar. Ik zal deze eens gaan testen in de winkel. dank
12 jaren geleden
Hey Zijn er mensen die zowat weten hoe je best de sound van Brian May kan imiteren? Ik wil niet de originele setup van Brian may met de Treblebooster, vox ac30 rocktron intelliflex enzv.. maar of er geen andere effecten waren die dicht in de buurt komen en betaalbaar zijn. graag jullie ervaringen. dank je
12 jaren geleden
Proficiat man ! Dit is voor mij een van de mooiste gibsons met die kleuren!
12 jaren geleden
very nice man
Forum: Luister hier eens naar!
12 jaren geleden
Blijkbaar moet het dan om een model gaan die ze in stock hebben bij voerman (de importeur van MM) Ik heb er meer dan 6 maand mogen achter wachten en zelfs dan was het nog niet hetgeen ik wou.Het was dan nog een ander kleur en de gitaar was compleet niet afgesteld en 1 piezo element marcheerde niet naar behoren. Om zeker te zijn bel je dan misschien best eens naar voerman zelf zoals ik heb geda
12 jaren geleden
Hey Ik heb twee petrucci's ene met piezo en ene zonder. Er is 1 uitgang (de bovenste) die de piezo en het gewone electr. signaal doorstuurd de onderste werkt niet op de piezo. groetn
12 jaren geleden
thx freddy had die post niet gezien
12 jaren geleden
Ik denk het ook. Ik denk ook niet dat dit een G les paul studio is zoals beschreven http://www.mall518.com/product.asp?id=2648#
12 jaren geleden
Hey vie een tweedehands site ben ik op deze website terechtgekomen met gibsons en ibanez gitaren aan dumpprijzen maar of het allemaal zo helder is??? http://www.mall518.com/class.asp?aid=101&nid=596 http://www.2dehands.be/brand-gibson-les-paul-studio-26780838.html?per=100
12 jaren geleden
hey alvast bedankt om de nuttige info. Wat ik zoek is een programma om zelf op de pc nummers in elkaar te knutselen. Dus waar ik de keyboard drums gitaar etc... zelf kan arrangeren op de pc. dank
Forum: Recording en Software
12 jaren geleden
Hey, Ik ben op zoek naar een programma om nummers mee te maken op de pc. Maar dan wel met een redelijke klank en easy to use.Heb er nog geen ervaring mee. Zijn er mensen die me programma's kunnen aanbevelen of tips? Dank je
Forum: Recording en Software
12 jaren geleden
Ik heb een Mesa Boogie DC5 en onlangs heb ik nog een Orange Rockerverb 50 head met 2 (1x12) cabinetjes gekocht grtz
12 jaren geleden
Hey Alexander er is inderdaad hier en daar wat roest. grtz
12 jaren geleden
THX D M L Onlangs heb ik zo een gitaar op e-bay zien verkopen aan 900 Pond Maar de juiste waarde weet ik er niet echt van. Met minder ben ik tevreden grte
12 jaren geleden
Stephens extended cutaway EC29 29 frets Booster draaiknop PushPull Toneknop Volumeknop Jaar 1987 Hier en daar wat lakschade. Meerdere foto's op onderstaande link 01 02 03 04 05 06 07 08 ook heb ik een Lin6 DRdistorto en Space Chorus te koop.Beiden in nieuwstaat met bijhorende handleiding en doos. grtz
12 jaren geleden
Ik heb hier de Cry Baby van dunlop (Zakk Wylde). Zeer stevig gebouwd, een pedaal dat je niet vlug aan stukken zal stampen Tevens gaat de batterij nog redelijk lang mee bij intens gebruik.
12 jaren geleden
bedankt voor de reactie's Ik ben er nog niet echt uit wat ik zal doen. Misschien een goede equalizer ofzo. Blijkbaar zijn er hier ook weinig mensen die gebruik maken van een volumepedaal.
12 jaren geleden
Hey Ik heb zopas de rockerverb 50 head en cabinet gekocht. Wat ik wel mis is een extra kanaal. Nu heb ik Clean en Dirty maar een Solokanaal zou ik er wel bij willen. Iemand een idee om dit op te lossen ? Ik had gedacht aan een equalizer maar wat is nu een goede? Volumepedaal, verlies van signaal? Graag uw mening hierover. Dank je wel
12 jaren geleden
Hey Ik heb al meer dan 10 jaar dimarzio kabels De prijs was toen 50 euro voor een kabel van 6meter Die kabel heb ik nog steeds en heeft al veel meegemaakt in zijn leven. Volgens de verkoper is er levenslange garantie op! De kabels zijn omwonden met nylon en produceren geen kabelgeluid zoals vele andere. hieronder de link greetz
12 jaren geleden
Is hij dan echt zo goed? Beter dan de H2O?
12 jaren geleden
Ik denk het niet Sjeihk Al. Bij mij komt geen behringer in huis.
Pagina's: 1 2 Volgende Huidige pagina: 1 van 2