Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 1 van 23
Resultaten 1 - 30 van 688
6 jaren geleden
Niet meer nodig, mag een slotje op
Gepost door: Remy
Forum: Gitaren
7 jaren geleden
Dat is het niet hoor Heb sinds kort een Fender Super Sonic 22 watt combo. Sinds ik die heb speel ik niet meer op de Mesa. Maak er dan liever een ander gelukkig mee.
Forum: Vraag en aanbod
7 jaren geleden
De bekende geweldenaar van Mesa Boogie. 9 versterkers in 1 (3 modes per kanaal) Doe hem weg omdat ik op zoek ben naar een ander geluid. In zeer goede staat. Amper een 1,5 jaar oud. Inclusief footswitch, amp cover en handleiding plus bekabeling. Kan worden getest in Egmond aan Zee. Versterker staat niet in de weg en gaat niet weg voor minder dan 1800 euro of een heel goed bod. (nieuwprij
7 jaren geleden
Hoi, Ik heb 2 nieuwe nummers van mijn band online gezet. Ben benieuwd wat jullie er van vinden De nummers worden nog gemixt door iemand die er beter in is dan dat wij dat zijn. en
Forum: Luister hier eens naar!
7 jaren geleden
Wegens overcompleet te koop. Goede staat, werkt prima. Voor 40 euro incl verzending binnen Nederland Komt u maar!
7 jaren geleden
I'm in! Wordt zeker een hele goede show Ben vorig jaar ook naar zijn show in Paradiso geweest, was zeer goed.
Forum: Podium
7 jaren geleden
Klinkt erg lekker inderdaad. Heb je de backingtrack ook trouwens?
8 jaren geleden
Ik heb er sinds enige maanden eentje, gekocht bij Zjons Guitarstore. Monsteramp!
Forum: Apparatuur
8 jaren geleden
Wie maakt mij los voor 1100 euro!
8 jaren geleden
150 euro!
8 jaren geleden
Vanwege overstap naar een kleinere pedalboard bied ik deze aan. In goede staat, kleine beschadiging in het schuim aan de binnenkant van de hardcase, dit betreft een klein plukje. De board zelf is volledig beplakt met klittenband. De koffer wordt niet verstuurd vanwege het gewicht en de omvang. Af te halen in Egmond aan Zee, voor meer info of vragen kan er een pm gestuurd worden Richtp
8 jaren geleden
Klinkt zeker lekker! Mooie tone ook, heb je de backingtrack toevallig ook?
8 jaren geleden
Op dit moment gereserveerd op Marktplaats, mocht ie niet weg gaan dan laat ik je het weten
9 jaren geleden
Bij deze bied ik mijn pre 2010 Dual Rectifier Solo Head te koop aan. Ik ben op zoek naar iets anders en daarom mag deze weg. De versterker is is goede staat en heeft enkel beschadiging aan de hoek (zie foto). Bij de versterker komt een softcover en een footswitch waarmee verschillende features in en uit kunnen worden geschakeld. Deze versterker is qua genres breed inzetbaar. Check de ve
9 jaren geleden
De welbekende top van Mesa Boogie. In goede staat, kleine beschadiging aan de hoek (zie foto). Setje nieuwe 6L6 buizen komt er gratis bij, incl. footswitch en hoes. FX loop is gemodificeerd naar een Serial (standaard is ie parallel), maar dit is simpel ongedaan te maken. Meer informatie is te vinden op de site van Mesa Richtprijs is 1450 euro, op te halen in Egmond aan Zee.
9 jaren geleden
Denk dat je met een Dual Rectifier ook wel een eindje komt
9 jaren geleden
VERKOCHT
9 jaren geleden
Ik vind het met de drukte wel meevallen, je speelt lekker
9 jaren geleden
Wegens overcompleet te koop. Pedaal is in zeer goede staat en heeft geen beschadigingen of defecten. Op de onderkant van het pedaal zit wel wat velcro, dit is te verwijderen. Discrete F.E.T Hi-Gain Distortion en Overdrive Booster in één doosje. De hi-gain kant heeft volume, vervorming, laag, mid, en treble minipots. De Booster kant heeft Volume, overdrive, laag en treble minipots. De &q
9 jaren geleden
Wegens overcompleet in de verkoop. Beide pedalen zijn in zeer goede staat en hebben geen beschadigingen. Voor demo's zijn er talloze filmpjes op Youtube te vinden. Fulltone GT500: 120 euro (excl. eventuele verzendkosten) Xotic BB Preamp AT: 150 euro (excl. eventuele verzendkosten) Bij interesse graag een PM!
9 jaren geleden
Schop!
9 jaren geleden
Heeft het niets te maken met het feit dat de Marshall een paralelle effects loop heeft? Ik heb hetzelfde pedaal zowel op mijn vorige versterker (Laney VC50) gebruikt, als op mijn huidige Marshall (6100LM) en dat werkte perfect in de effects loop. Op m'n Dual Rectifier heb ik het eerlijk gezegd niet getest, die heeft zijn eigen solo boost functie
9 jaren geleden
Het kan wel, maar hangt sterk van je versterker af of het klinkt. Zowel op mijn Marshall als Mesa Dual Rec komt ie niet echt lekker uit de verf vind ik.
9 jaren geleden
Wegens overcompleet te koop. Pedaal is in zeer goede staat en heeft geen beschadigingen of defecten. Op de onderkant van het pedaal zit wel wat velcro, dit is te verwijderen. Discrete F.E.T Hi-Gain Distortion en Overdrive Booster in één doosje. De hi-gain kant heeft volume, vervorming, laag, mid, en treble minipots. De Booster kant heeft Volume, overdrive, laag en treble minipots. De "
9 jaren geleden
Laney VC30? Clean klinken ze echt heel lekker, en met die Lex Bos overdrive moet er toch ook wel een fatsoenlijke overdrive uit te krijgen zijn
10 jaren geleden
Overbodig geworden en daarom nu dus te koop! MXR Micro Amp in zeer goede staat, geen schade. Doet wat ie moet doen, namelijk je volume boosten (wanneer je het pedaal aansluit in de effects loop) Wanneer je het pedaal voor de amp plaatst wordt het meer een gain boost. Vraagprijs is €45,- Eventueel te testen en op te halen in Egmond aan Zee. Verzenden kan ook. Bij interesse graa
10 jaren geleden
Mag weg
10 jaren geleden
Boss AW-3 autowah , zo goed als nieuw. Heeft altijd op een pedaltrain pro gezeten, zit nog velcro aan de onderkant. Reviews zijn te vinden op Youtube, evenals soundsamples. Gaat weg wegens overcompleet. Pedaal kan worden verzonden, kosten zijn voor de koper. Voor vragen kun je altijd even pm-en. Richtprijs is 80 euro
10 jaren geleden
Ik ben vorig jaar naar een optreden van Riverside geweest in de 013, en The Pineapple Thief stond daar in het voorprogramma. Klonk best aardig, maar het niveau van de cd's halen ze niet echt, wat opzich wel jammer is. Riverside maakte de avond wel weer helemaal goed, wat een band zeg.
10 jaren geleden
Oke, en dat geldt dus ook voor een 2x12 combo?
Pagina's: 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 1 van 23