Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 2 van 87
Resultaten 31 - 60 van 2589
3 jaren geleden
waarom niet gewoon de (nu nog) goedkoopste? Als ik ooit teveel geld heb ga ik zo een kopen: Geen gedoe met menu's en sub-sub-menu's. Gewoon lekker analoog (is altijd beter) met dip-switches
Gepost door: Henkie (PC)
Forum: Apparatuur
3 jaren geleden
QuoteGitaarlex Nee inderdaad, niemand snapt hem. Dat het irritante kind het niet snapt kan ik nog wel inkomen maar ik had toch wel wat slimmere gitaristen verwacht Buiten dat je grap niet leuk is, heb je wel gelijk. Liam is altijd een irritant ventje geweest
3 jaren geleden
de schroeven van de halsplaat aandraaien? Of voor de zekerheid helemaal uit elkaar halen en kijken of ergens hout is gaan splijten. Dan heb je namelijk een veel groter probleem en kan die het beste naar een reperateur. Als die jou dat geld nog waard is. Fenders, pff, ouwe meuk
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
3 jaren geleden
QuoteJan Thx voor je reactie Ik zou een fx loop kunnen laten intstaleren maar dan komen de effecten daarna toch weer in de overstuurde poweramp waardoor het volgens mij niet zou uitmaken jup ... Is het geluid echt zo overstuurd bij de power amp dat de effecten niet meer tot hun recht komen?
3 jaren geleden
Een line level kan zeker door gitaarpedalen. Bij andere beter dan de ene. Bij die zou je dan inderdaad wat vervorming kunnen krijgen. Maar je kan gewoon de ' hot' of de 'cold' van de balanced out pakken. Maar, je zegt zelf al dat je dan een feedbackloop maakt en dat klinkt poep. Trouwens, je geeft ook al aan dat je je poweramp open draait dus dat dat ook al weer vervorming zou geven. Dus
3 jaren geleden
jemig, geef een richtprijs alsjeblieft ongeveer iets, desnoods
Forum: Vraag en aanbod
3 jaren geleden
die is vast volwassen geworden
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
3 jaren geleden
Godverdomme veel geld voor een gitaar die van hetzelfde materiaal is gemaakt als waar mijn AH plofkip in verscheept wordt.
Forum: Gitaren
3 jaren geleden
Is waarschijnlijk een mandoline(?) Is niet echt een duidelijke foto van de topkam. Als daar 4 sets van twee snaren doorheen lopen dan is het zeker een mandoline. Anders is het een 8 string Djent collectors item uit Skyrim. Is ongeveer 3 kamelen waard.
3 jaren geleden
Veel plezier van je 250 euro PIETER!
4 jaren geleden
Godverpielekes hey. Had het al wel redelijk door na het eerste filmpje. Deze dus: Wat een gelulkoek. Kan gewoon in het rijtje met de gibson humblebee capacitors.
4 jaren geleden
wat voor brug heb je, is die schoon? Wordt het beter slechter als je een kleine bend (of vibrato) maakt?
4 jaren geleden
10 euro
4 jaren geleden
music folder player
Forum: Recording en Software
4 jaren geleden
Het zijn donders goeie gitaren ... En eerlijk gezegd vind ik hem best gaaf. Helaas heeft Parker prijskaartjes die niet voor iedereen zijn
4 jaren geleden
Om twee uur 's middags al dronken. Ben je student?
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
4 jaren geleden
Als er nog wel geluid uit komt maar heel zachtjes kunnen je pickups out of phase zijn. De wiring moet dan iets anders zijn. Waarschijnlijk omdat iemand ermee gebeunt heeft. Zoek maar even op 'out of phase hummbuckers'
4 jaren geleden
Voor deze topics kom ik nou juist hier en de emoticons
4 jaren geleden
QuoteJord QuoteHenkie (PC) Een line out heeft een line level output. Ideaal om op een memgtafel aan te sluiten. headphone out kan je regelen met knoppen op je spelert. Hij had het over ext. speaker output. Dat is wel even een andere output dan een line output Ow ... haha, had een mp3-speler in gedachten. Misschien moet ik toch eens proberen een koptelefoon in de speaker output te doen i
4 jaren geleden
Een line out heeft een line level output. Ideaal om op een memgtafel aan te sluiten. headphone out kan je regelen met knoppen op je spelert.
4 jaren geleden
QuoteJord Ik zou het even goed uitzoeken, want grote kans dat het niet werkt. Ik denk dat die FS-2 een latch schakelaar is (vind ik overigens nergens gespecificeerd op Thomann). Dit betekent dat als je hem indrukt hij aan blijft staan, totdat je hem een tweede keer indrukt. Aangezien jouw versterker een modeling versterker is, is er een grote kans dat hij een unlatched (momentary) schakelaa
4 jaren geleden
schoon hoor. Maar hoe krijg je nou stekkertjes in je ParaEQ, att/sus en drive? Of komt er nog een mooi plateauxtje ingebeund? Heb overigens ook de 48 besteld. Als ik daar ooit eens aan ga beginnen ga ik ook mijn eigen topic beginnen. Maar dan met blackjack, en hoeren!
4 jaren geleden
QuoteoNNo Het lijkt te gaan passen Ben wel benieuwd hoe die wordt. Hoeveel etages ga je bouwen. Wat voor stof je er in? Ben van plan om ook een keer de showmaster aan te schaffen. Ben het beu om per setlist elke keer pedaaltjes te wisselen omdat het niet past ...
4 jaren geleden
je wil de drive met een patch-switch schakelen binnen een patch? ipv de drive op een stompbox footswitch (?)
4 jaren geleden
gooi er ee 5u4g in. Zijn er eigenlijk andere? Het is een rectifier. Twee paar anode cathode in een buisje die je netspanning afkappen. Daar hoor je weinig verschil in!
4 jaren geleden
en als je die jamman ertussen uit haalt?
4 jaren geleden
Hmm, in principe moet die wel goed zijn. Maar ze ook nog eens gevoelig zijn voor wat er nog meer aan het stopcontact hangt (sommige adapters weer meer dan andere). Als er op dezelfde stroomgroep bijvoorbeeld een dimbare lamp of een laptop aan hangt hoor je dat soort dingen al snel terug. Ik heb zelf een memory boy gehad en had daar niet veel problemen mee met ruis. Het moet dus mogelijk zijn.
4 jaren geleden
Wat gebruik je voor stroomvoorziening dan? Als mogelijk. Gebruik eens een batterij. Lost dat het op? Vaak liggen zulke dingen aan brakke voedingen. Probeer eens een andere 9V voeding
4 jaren geleden
QuoteDanny Maar er zijn (zojuist gelezen) ook kant en klare patches met geluid van de bekende gitaristen voor gt100 te downloaden. Dit maakt het wellicht een stuk leuker en makkelijker voor mij.. Maar als ik het goed heb speel jij in een band toch? Hoe pakken jullie dit aan? Hoe switchen jullie snel naar de gewenste sound? Dat kan de fx100 ook. Sterker nog, die kan je ook nog eens een stuk s
4 jaren geleden
tuurlijk wel. Alles openschroeven. Van je fouten moet je dan maar leren. Behalve bij buizenversterkers, daar sterf je een pijnlijke deaud
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 2 van 87