Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 3 van 87
Resultaten 61 - 90 van 2593
5 jaren geleden
Hmm, in principe moet die wel goed zijn. Maar ze ook nog eens gevoelig zijn voor wat er nog meer aan het stopcontact hangt (sommige adapters weer meer dan andere). Als er op dezelfde stroomgroep bijvoorbeeld een dimbare lamp of een laptop aan hangt hoor je dat soort dingen al snel terug. Ik heb zelf een memory boy gehad en had daar niet veel problemen mee met ruis. Het moet dus mogelijk zijn.
Gepost door: Henkie (PC)
Forum: Apparatuur
5 jaren geleden
Wat gebruik je voor stroomvoorziening dan? Als mogelijk. Gebruik eens een batterij. Lost dat het op? Vaak liggen zulke dingen aan brakke voedingen. Probeer eens een andere 9V voeding
5 jaren geleden
QuoteDanny Maar er zijn (zojuist gelezen) ook kant en klare patches met geluid van de bekende gitaristen voor gt100 te downloaden. Dit maakt het wellicht een stuk leuker en makkelijker voor mij.. Maar als ik het goed heb speel jij in een band toch? Hoe pakken jullie dit aan? Hoe switchen jullie snel naar de gewenste sound? Dat kan de fx100 ook. Sterker nog, die kan je ook nog eens een stuk s
5 jaren geleden
tuurlijk wel. Alles openschroeven. Van je fouten moet je dan maar leren. Behalve bij buizenversterkers, daar sterf je een pijnlijke deaud
5 jaren geleden
tuner kost je zo'n 70 eu. (korg pitchblack, boss tu3, polytune) Trek voor delaypedaaltje meer geld uit en probeer er een aantal uit. Helaas klinken duurdere vaak beter. Of koop inderdaad een multieffect. line 6 M5, zoom G3, Boss ME-??
Forum: Gitaren
5 jaren geleden
Aangezien het gebufferde signaal nog steeds doorgaat (een boss is niet true bypass) wil het zeggen dat er iets in het distortion schema iets niet klopt. Openschroeven dus. Je stroom werkt nog goed, je switch dus ook blijkbaar. Kijk of je een componentje los ziet hangen oid. Zo niet en heb je geen tech-skills, ben je fucked en moet je helaas een Dr. Scientist the Elements kopen.
5 jaren geleden
Bier is voor paupers. Pilsjes! Damon wie haben! Zang is kut. Gitaar en productiewijs klinkt het zoals altijd wel prima. En het nummer is ook kut. zo
Forum: Luister hier eens naar!
5 jaren geleden
Quoteron smit Goed hoor. Dat! En misschien ietsjes minder delay/reverb. Maakt je geluid een beetje te vloeibaar bijna ...
5 jaren geleden
meten met een multimeter. Een kant op moet 0 zijn. De andere kant op is het maximum. Het enige waar je je dan nog druk om moet maken is of ze linear of logarithmic zijn. Maar denk dat de meeste in een amp wel lineair zullen zijn. Zoek anders eens naar de schematic van dat ding, dan weet je al meer
5 jaren geleden
Ik heb er twee van. En nog een power plant (geen junior dus). Die heeft geen geisoleerde uitgangen maar is serieel. Mijn electro harmonix holy grail+ bijvoorbeeld trekt teveel stroom voor de junior. Of als ik mijn Zoom g3 wil gebruiken, die trekt het ook niet met een uitgang van de junior.
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
5 jaren geleden
dit is leuk chips .... cola .....
Forum: Gitaren
6 jaren geleden
heb deze als een mongool rondspringen zonder zorgen EN geen dure straplocks kopen!
6 jaren geleden
Waarom moet degene die zelf huilend afgedropen is nu opeens een weggepest counter beginnen?
Forum: Vraag en aanbod
6 jaren geleden
Beste oplossing, verkoop de fm212r en koop een betere versterker die niet TERING hard gaat maar wel beter klinkt. Of op z'n minst een beter een redelijk distortion pedaal. Dan ben je al een heel eind.
6 jaren geleden
Waar is Roel dan?
6 jaren geleden
doe ik altijd zo, werkt perfect!
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
6 jaren geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben zo blij dat ik hier altijd terecht kan met mijn vragen. Je leert hier altijd net dat beetje meer dan wat je nodig hebt (De methode schildpad geslacht herkennen heeft echt mijn ogen geopend!). Nu ga ik proberen deze info toe te passen op mijn manier van leven.
6 jaren geleden
78. Spons
Wat is de voorkant van een spons? Die met de ruwe meuk er op of de kant me het zachte gedoe?
6 jaren geleden
jow, een jaar later? die snaren zullen wel oud zijn ja
Forum: Bassisten
6 jaren geleden
hij verliest wel snel tracking van de noten als je op het einde dat akkoord speelt. Met losse noten klinkt ie wel dikke prima . Ik heb een behringer us600 die het donders goed doet met tracking van een heel akkoord. Het vervelende is dat ie tonesucked als een moddafokka. Maar met die octaswitch van jou maakt dat ook niet uit .... iig, probeer die van behringer ook eens
6 jaren geleden
dit misschien? voor audio splitten en mixen heb je alleen maar meer opamps nodig lijkt me
Forum: Zelfbouw, customizing en modificatie
6 jaren geleden
Oke
6 jaren geleden
youtube
6 jaren geleden
Ik nog nooit in Giethoorn ben geweest .... Ik goede verhalen heb gehoord over stappen in Giethoorn!
6 jaren geleden
Soms heb ik jeuk aan mijn anus maar kom ik net niet diep genoeg om het te laten stoppen met jeuken. Hebben jullie daar ook iets voor?
6 jaren geleden
10 euro
6 jaren geleden
In other news, blijkbaar bestaan die wel in pedaalvorm en die dingen heten 'blender' pedaaltjes zoals de JHS blender en de XOTIC blender. Google daar maar eens op.
6 jaren geleden
Het is mij niet helemaaaaal duidelijk wat je precies nodig hebt. Maar je kan je gitaar signaal splitten met een dingetje a la . Het zijn in principe wat opampje aan elkaar genaaid dus zo duur hoeft dat niet te worden. Dan komt je signaal stereo van je fx-loop terug naar je pedalboard. Als je die dan door mono modulation pedalen wil laten gaan moet je die twee signalen dus bij elkaar optellen.
6 jaren geleden
Ga nummers van Tommy Emmanuel leren spelen. Jaaaaren plezier van
Forum: Gitaristen
6 jaren geleden
Neem een lerares!
Forum: Gitaristen
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 ...Laatste Volgende Huidige pagina: 3 van 87