Gitaar.net

Wachtwoord kwijt?    Nog geen lid?

Laat alle berichten van een gebruiker zien

Pagina's: Vorige Eerste... 83 84 85 86 87 Huidige pagina: 87 van 87
Resultaten 2581 - 2593 van 2593
12 jaren geleden
cool ik heet ook Rowan *ja ik weet dat er Henkie staat, laat ik daar dan ook maar mun artiestennaam van maken...* Is EvH niet meer de snelste ???
Gepost door: Henkie (PC)
Forum: Gitaristen
12 jaren geleden
QuoteJeroen ZeemutsMaandag avond bestellinkje geplaatst en betaalt met CC. Dinsdagochtend gebeld omdat ik nog 2 kleine dingen wilde toevoegen. 's Middags kreeg ik een SMS dat de bestelling verzonden is en donderdagavond "ding-dong", daar stond de inmiddels welbekende TNT'er. Thomann is top man! TNT? Ik dacht dat het altijd met Selektvracht komt... ? In ieder geval, ik zit niet hel
Forum: Gitaren
12 jaren geleden
ik ga voor Monty Python. Hij heeft eenmaal de lat gelegd. Niet alleen met deze film maar ook met History Of The World. Dat wil niet zeggen dat Big Lebowski ook een film is met 'hoog niveau' x)
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
12 jaren geleden
Wat een idioot -,-' Dit is niet eens een 'tegenfilm'. Het is gewoon een een film over de opvatting van Wilders. Die man vraagt zich af hoe Wilders aan die ideen komt en doet daar onderzoek naar, als hij maar een van de vele debatten van de tweede kamer had gevolgd had hij dat ook geweten. Verder is hij een idioot omdat hij op de wc belt met een bivakmuts op :s Een bivakmuts ophebben op straat
Forum: Het gaat ook wel eens niet over gitaren...
12 jaren geleden
ik raad ook Zoom aan, ik heb de Zoom G9.2tt. Maar een Zoom G2.1 zou qua opnemen het net zo goed moeten doen (je krijgt er trouwens ook een mooi opnameprogramma bij, Cubase LE )
Forum: Apparatuur
12 jaren geleden
kheb er ook naar gekeken Maar kheb nu toch de Epiphone besteld (ook gothic LP). Gewoon omdat ik liever niet via marktplaats koop, en de body is glanzend, die van de Epiphone is mat. Vond ik mooier Gefliciteerd
12 jaren geleden
2587. Re: Nieuw!
Mooi ding gefeliciteerd. Nieuw gekocht of overgekocht? Ook mooie apparatuur op de achtergrond trouwens
12 jaren geleden
En het is uiteindelijk geworden... de epihphone gothic. Het is niet zo dat die andere twee gitaren niet uit mijn hoofd zijn, misschien koop ik hierna nog een eens een explorer-model maar Epiphone lijkt me eens iets betrouwbaarder merk, een wat zwaardere toon (ik speel veel van Korn en CKY, dus das mooi ). Verder denk ik dat de vorn van de B.C.rich snel mensen af zou 'schrikken', dat heeft
12 jaren geleden
Quotebastiaan................... Nu even iets minder serieus Dus check je brute moord shit eerst zelf uit alvorens het aan andere gasten te vragen man. Plug ze in en laat je pure bruutheid vloeien. haha. of ga je ze niet voor brute metal gebruiken. Dat is dus wel een beetje een probleem, want in Nederland kan ik deze gitaren niet meer vinden (Volgens mij heb ik die peavey nog wel eens erg
12 jaren geleden
QuoteG i l l e speavey Een beetje meer feedback 'waarom' mag inderdaad wel Ook van jou a.u.b. Wessel ?
12 jaren geleden
Goeiemorgen/middag/avond gitaar.net, Ik ben op zoek naar een nieuwe gitaar, maar zoals zovelen kom ik er niet bepaald uit. Daarom vraag ik jullie mening over deze twee gitaren: B.C. rich Virgo Vintage Celtic en de Peavey Rotor EX De looks van deze gitaren zijn wel wat alternative, dat maakt ze juist mooi in mijn opzicht. Ik speel eigenlijk van alles, er moet een behoorlijke zooi g
12 jaren geleden
ik begin het voor me te zien, maar kan iemand dan ook het nut uitleggen van een double shielded kabel? Moet dat soms overige (statische electriciteit, zulke dingen) uit het signaal halen?
12 jaren geleden
Hier een vraagje van een half-leek: ik zit hier thuis lekker gitaar te spelen op m'n nieuwe Planet Wave kabel. Prachtig ding met z'n 24karaats plugs en al die andere troep. Maar, hier mijn vraag. De kabel heeft een rechte en een haakse jack-connector. de rechte connector is de zogenaamde geschielde connector. Wat moet ik daar nou mee? ... Op de achterkant van de verpakking staat dat deze kant
Pagina's: Vorige Eerste... 83 84 85 86 87 Huidige pagina: 87 van 87